צפו בתקצירים: הרטה גברה 1:3 על נירנברג. 1:2 לשאלקה על וולפסבורג

אונדריי דודה
אונדריי דודה | Gettyimages

הקבוצה מהבירה גברה על נועלת הטבלה משערים של איבישביץ' (15) ודודה (50, 70), כשבהרנס רק השווה זמנית (42). הכחולים מגלזנקירשן ניצחו את הזאבים מצמד של קליגיורי (8, 78). אלביס רקסבקאיי איזן זמנית (20)

(גודל טקסט)
המחזור ה-23 בבונדסליגה ננעל היום (ראשון) עם שני משחקים, כשבראשון הרטה ברלין גברה 1:3 על נירנברג. במשחק השני שאלקה ניצחה 1:2 את וולפסבורג. 


נירנברג – הרטה ברלין 3:1
הקבוצה מבירת גרמניה עלתה למקום השביעי בבונדסליגה לאחר שגברה על נועלת הטבלה, שרשמה את משחק הליגה ה-12 שלה ברציפות ללא ניצחון כשחמשת האחרונים היו הפסדים. ודאד איבישביץ' כבש להרטה כבר בדקה ה-15, אך האנו בהרנס השווה זמנית (42) למארחת והוריד את הקבוצות להפסקה ב-1:1.למרות הכל, זה לא ממש עזר לנירנברג כשבסופו של דבר אונדריי דודה כבש צמד במחצית השנייה (50, 70) שהבטיח שהאורחים יחזרו לברלין עם שלוש נקודות.



שאלקה – וולפסבורג 1:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

 המשחק שנעל את המחזור ה-23 בבונדסליגה נפתח בקצב מהיר מאוד כשהמארחת עלתה ליתרון כבר בדקה ה-8 מבעיטת עונשין מ-11 מטרים של הקשר הגרמני הוותיק דניאל קליגיורי שהקפיץ את הקהל בפלטינס ארנה. שער היתרון של הכחולים מגלזנקירשן החזיק מעמד רק 12 דקות, אז אלביס רקסבקאיי הצעיר בן ה-21 כבש את השיוויון עבור וולפסבורג. 

בדקה ה-78 מקני פרץ מצוין ממרכז המגרש ומסר כדור עומק לקליגיורי שמתוך הרחבה לא התבלבל וברגל שמאל בעט פנימה את שער הניצחון של שאלקה. המארחים הצליחו לברוח קצת מהתחתית בעקבות הניצחון וטיפסו למקום ה-12 בטבלה. הזאבים של ברונו לאבאדיה מאוכזבים וינסו להידבק לצמרת ולמקום שמוביל לליגת האלופות כבר בשבת כשיארחו את באייר לברקוזן. 




דניאל קליגיורי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי