צפו בתקציר: ניצחון שביעי ברציפות לבאיירן, 1:4 על שטוטגרט

שחקני באיירן חוגגים
שחקני באיירן חוגגים | Gettyimages

אחרי שדורטמונד מחצה את האנובר 1:5, האלופה עמדה בלחץ והורידה את ההפרש שוב לשש נקודות. לייפציג עצרה את רצף הניצחונות של דיסלדורף עם 0:4 מוחץ

קבוצות: ר.ב. לייפציג
(גודל טקסט)
אחרי שבורוסיה דורטמונד מחצה את האנובר 1:5, המחזור ה-19 בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם שני מפגשים. באיירן מינכן פתחה את היום עם ניצחון ליגה שביעי ברציפות, הפעם 1:4 על שטוטגרט. בהמשך: פורטונה דיסלדורף תארח את לייפציג.


באיירן מינכן – שטוטגרט 1:4

האלופה לא מתכוונת להעביר את הכתר לבורוסיה דורטמונד בכזו קלות ורצף ניצחונות הליגה שלה עומד כבר על שבעה כאשר הפרש השערים הוא 2:20. ההפרש בינה לבין המוליכה חזר להיות שש נקודות אחרי שגברה בביתה על היריבה מהתחתית ופתחה פער של שלוש נקודות מבורוסיה מנשנגלדבאך השלישית. שוטוגרט, מנגד, רשמה הפסד רביעי ברציפות ונותרה במקום ה-16 שמוביל הסיום העונה למבחנים נגד הירידה.


טיאגו אלקנטרה העניק יתרון מהיר (5), אבל אנסטסיוס דוניס איזן מהנקודה הלבנה (26) וקבע 1:1 מפתיע מאוד בהפסקה. באיירן עלתה למחצית השנייה נחושה הרבה יותר וכעבור 11 דקות היא גם באה על שכרה כאשר דויד אלאבה מצא את הרשת. תשע דקות מאוחר יותר רוברט לבנדובסקי היה יכול לכבוש לכבוש את ה-12 שלו העונה בבונדסליגה לאחר שהוכשל ברחבה, אך הפנדל שלו הלך לקורה. כעבור שש דקות המשחק הוכרע עם שער של לאון גורצקה ומי שחתם את התוצאה הוא, איך לא, לבנדובסקי שעקף את השוער וגלגל לרשת החשופה (85).




שער ליגה ראשון מזה שלושה חודשים ושני בסך העל העונה. טיאגו אלקנטרה (Gettyimages)


פורטונה דיסלדורף – לייפציג 4:0 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)

הקבוצה של רד בול לא הסתבכה מול היריבה מהתחתית וסגרה את הסיפור תוך 16 דקות מופלאות. יוסוף פולסן כבש צמד (2 ו-16), איברהימה קונטה (9) הפך זאת לתבוסת בזק וקונרד ליימר בדקה ה-68 קבע את תוצאת המשחק. האורחת תחזור הביתה עם שלוש נקודות ותעפיל למקום הרביעי בטבלה על חשבון איינטרכט פרנקפורט. דיסלדורף, שהגיעה למשחק אחרי ארבעה ניצחונות רצופים בליגה, נכנעה ללא תנאי ונותרה במרחק של שבע נקודות מהמקום ה-16 שמוביל למבחנים נגד ירידה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי