צפו: הלסטנברג כבש ובישל, לייפציג ניצחה בהאנובר

מרסל הלסטנברג
מרסל הלסטנברג | AFP

המגן לא התרגש מול מועדון נעוריו כשדייק מ-11 מטר ובישל לאורבן שגם נעץ את המסמר האחרון, המדורגת רביעית רשמה 0:3 על הלפני אחרונה. ליל הביסה 0:4 את ניס בצרפת, הואסקה כבשה רביעייה נדירה מול ויאדוליד

קבוצות: ליל
(גודל טקסט)

אחרי שחזרה מפגרת החורף היישר למשחק ביתי מול דורטמונד בו נכנעה 1:0, רד בול לייפציג חוזרת לעניינים והערב (שישי) השיגה ניצחון שני ברציפות, גם הוא היה מחוץ לביתה, כשגברה 0:3 על קבוצת התחתית האנובר.

ביום ראשון האחרון הביסה לייפציג 0:4 את פורטונה דיסלדורף והיום בפתיחת המחזור ה-20 בגרמניה היא ניצחה את המדורגת הלפני אחרונה משערים של מרסל הלסטנברג (יליד האנובר ששיחק במחלקות הנוער של המועדון) בפנדל שלוש דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה ונגיחות של ווילי אורבן, ששם את הראש אחרי שכדור קרן מימין של אותו הלסטנברג חלף על פני כולם ומצא את הקפטן לבדו מול שער חשוף אחרי 64 דקות במשחק ואחד נוסף בדקה ה-85 מקרן של אמיל פורסברג שעלה מהספסל.

בזכות הניצחון לייפציג שמרה על המקום הרביעי בבונדסליגה ולפחות זמנית הפער מאיינטרכט פרנקפורט החמישית גדל לשש נקודות והפער מבורוסיה מנשנגלדבאך השלישית, שטרם שיחקה המחזור כמובן, ירד לשתיים. לעומת זאת, האנובר נותרה במקום ה-17 עם מספר נקודות זהה לשל נועלת הטבלה נירנברג, לשתיהן 11 בלבד, מרחק ארבע נקודות מאאוגסבורג המדורגת – המקום שממנו לא יורדים ליגה.


חגג גם חגג מול קבוצת נעוריו. הלסטנברג עם שער ובישול (AFP)

ליגה צרפתית: פפה שוב כבש, ליל ניצחה 0:4 את ניס
גם בליג-1 יצא לדרך מחזור נוסף, ה-22 במספר, והריצה של המדורגת שנייה ליל נמשכה. ניקולא פפה, הכוכב הגדול, כבש את שערו ה-16 כשבדקה ה-37 הכפיל את היתרון המקומי, רפאל ליאו בדקה השביעית היה הראשון למצוא את הרשת, ג'ונתן במבה בדקה ה-75 קבע 0:3 על ניס ואת המסמר הרביעי והאחרון נעץ בתוספת הזמן לואיק רמי, שערו השני בלבד העונה. בדקה ה-89 ניס אף נותרה בעשרה שחקנים אחרי שליס מלו ראה כרטיס אדום ישיר 19 דקות אחרי שנכנס.

היה זה הפסד ראשון של ניס ב-2019, במהלכה סיימה בשתי תוצאות תיקו וניצחה פעמיים, ואילו ליל ניצחה בפעם הרביעית ברציפות, נותרה ללא הפסד בשנה האזרחית החדשה. ליל כעת עם 46 נקודות, מרחק 10 הפרש מפ.ס.ז' שחסרים לה שלושה משחקים להשלים לעומת זו שדולקת אחריה, אבל בעיקר פתחה לפחות זמנית פער של שש נקודות ממארסיי שבמקום השלישי. ניס של פטריס אברה לעת עתה במקום השביעי עם 31 נקודות


פפה ושחקני ליל חוגגים (AFP)

ליגה ספרדית: הואסקה עם 0:4 מדהים על ויאדוליד
אחרי שליפיציג הביסה בגרמניה וליל בצרפת, התוצאה המפתיעה של הערב הגיעה בפתיחת המחזור ה-22 בלה לה ליגה הספרדית. המדורגת אחרונה, נו שניצחה פעמיים בלבד כל העונה (את אייבר ובטיס), רשמה 0:4 מהדהד על ויאדוליד – בסך הכל ניצחונה הביתי השני העונה.

אנריק גאייגו כבש אחרי 19 דקות, חורחה פולידו הכפיל בדקה ה-50, מוי גומס כבש את השלישי בדקה ה-53 והמילה האחרונה הייתה של אסקיאל אווילה בדקה ה-77. בזכות הניצחון למקומיים 15 נקודות, כך שהם במרחק שלוש מוויאריאל הלפני אחרונה וחמש מסלטה ויגו שבמקום ה-18 שגם ממנו ירדו – שתיהן טרם שיחקו כמובן – וצימקה את הפער מראיו וייקאנו שבמקום ה-17 לשמונה נקודות. ויאדוליד, שניצחה את סלטה במחזור שעבר ועצרה רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון, במקום ה-13 עם 25 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי