צפו: 3:3 מופרע לדורטמונד נגד הופנהיים, באיירן צימקה את הפער

ג'יידון סאנצ'ו
ג'יידון סאנצ'ו | AFP

מוליכת הבונדסליגה כבר הובילה בשלושה שערים, אבל בלפודיל (75, 88) וקדראבק (83) כפו שוויון דרמטי. האלופה הורידה את ההפרש ביניהן לחמש נקודות עם 1:3 על שאלקה, מנשנגלדבאך הובסה 3:0 על ידי הרטה

(גודל טקסט)
המחזור ה-21 בבונדסליגה נמשך היום (שבת) עם שישה משחקים, כשבמוקד המוליכה דורטמונד איבדה יתרון בן שלושה שערים מול הופנהיים, דבר אותו ניצלה באיירן מינכן שניצחה את שאלקה כדי לצמק את הפער ביניהן בפסגה לחמש נקודות. עוד הערב, בורוסיה מנשנגלדבאך הופתעה עם 3:0 בבית להרטה ברלין ולייפציג ופרנקפורט נפרדו ב-0:0.


דורטמונד – הופנהיים 3:3
אחרי התיקו נגד פרנקפורט וההדחה המפתיעה בפנדלים מהגביע, דורטמונד המשיכה לאבד גובה בפסגה עם תיקו מיותר נגד הקבוצה ממרכז הטבלה. ג'יידון סאנצ'ו כבש ראשון בדקה ה-32, וממש לפני סיום המחצית מריו גצה הגיע לריבאונד שהדף שוער הופנהיים אוליבר באומן כדי לכבוש גם הוא. רפאל גררו (67) קבע 0:3 שקירב את דורטמונד לניצחון בטוח, אבל בדקה ה-75 אישאק בלפודיל תפס את ההגנה שלה לא מוכנה כדי לצמק. פאבל קדראבק (85) כבש גם הוא, ופתאום הניצחון לא היה כל כך בטוח. וכאילו כדי להוכיח את הטענה הזאת, חמש דקות עברו ובלפודיל השלים צמד כדי לקבוע 3:3 דרמטי.

למרות התיקו, ג'יידון סאנצ'ו הספיק לרשום שיא כשהפך בגיל 18 לשחקן הצעיר ביותר שכובש 8 שערים בבונדסליגה. מאוחר יותר הערב באיירן תוכל לנצל את איבוד הנקודות כדי לצמק את הפער מהפסגה לחמש נקודות, בעוד דורטמונד ממש לא היתה צריכה את התקופה הרעה הזו לפני המפגש נגד טוטנהאם בליגת האלופות.


„Dann steh‘n wir hier und sing‘: BORUSSIA!" #BVBTSG 3️⃣-3️⃣ pic.twitter.com/YXyAH0KeFt

— Borussia Dortmund (@BVB) February 9, 2019


באיירן מינכן – שאלקה 1:3 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
אחרי ששרדה מותחן בברלין באמצע השבוע במסגרת הגביע וכשהיא בקושי התאוששה מהשלישייה שספגה מלברקוזן של פטר בוס בשבת שעברה, האלופה נהנתה מפתיחה חזקה מאוד בדרך ל-1:3 יקר על שאלקה, משחק שנפתח כשעה לאחר ה-3:3 של דורטמונד כך ששחקניו של ניקו קובאץ' ידעו שניצחון יצמק את הפער ביניהן לחמש נקודות בלבד.


ג'פרי ברומה ההולנדי כבש לשערו שלו בדקה ה-11 והעלה את המארחים ליתרון, אלא ששאלקה חזרה במהרה למשחק משער של אחמד קוטוצ'ו בדקה ה-25, שהצליח להכניע את סוון אולרייך שפתח בשל חסרונו של מנואל נוייר בין הקורות של באיירן. ואם אמרנו תגובה מהירה, אז רוברט לבנדובסקי חיכה פחות מ-120 שניות כדי להחזיר את באיירן ליתרון. בדקה ה-57 הפולני גם הוסיף בישול למאזנו, כשמצא את סרג' גנאברי שקבע את תוצאת המשחק. 1:3 לבאיירן מינכן, שפתחה פער של שלוש נקודות מגלדבאך השלישית וכאמור התקרבה לכדי חמש נקודות מהפסגה. שאלקה, מנגד, במקום ה-13 והיא רק שבע נקודות מהמקום ה-16 המוביל למשחקי מבחן.



הבווארים חוגגים על הכחולים מגלזנקירשן. הפער צומק (AFP)


פרייבורג – וולפסבורג 3:3
עוד חגיגת שערים נהדרת בבונדסליגה. וולפסבורג עלתה ליתרון 3 פעמים במהלך המשחק משערים של רוסילון, ווגהורסט וסטפן, אך גריפו, פטרסן ושער דרמטי של וואלדשמידט בדקה ה-88 קבע את השוויון במשחק מטורף.


FULL TIME! Crazy game

Shame it had to end and an even bigger shame we couldn't take all three points. Well fought, guys!#VfLWolfsburg#SCFWOB | 3-3 pic.twitter.com/9YUPb3QjyA

— VfL Wolfsburg EN (@VfLWolfsburg_EN) February 9, 2019

בורוסיה מנשנגלדבאך – הרטה ברלין 3:0
גלדבאך חזרה מפגרת החורף עם שלושה ניצחונות רצופים וטיפסה למקום השני, אבל הופתעה דווקא בבית בתצוגת הגנה נוראית נגד הרטה ברלין. סלומון קאלו (30) הבקיע ראשון, ובמחצית השנייה אנדריי דודה (56) דייבי סלקה (76) בישלו אחד לשני. 


האנובר – נירנברג 0:2
ערב איום לנירנברג, שנותרו בעשרה שחקנים מהדקה ה-11. ניקולאי מולר כבר צמד מבישולים של וויידנט וג'ונתס.


רד בול לייפציג – איינטרכט פרנקפורט 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי