רויס נפצע וייעדר שבועיים, לא ישחק נגד טוטנהאם באלופות

מרקו רויס
מרקו רויס | Gettyimages

בורוסיה דורמטונד שאיבדה במשחק האחרון יתרון של שלושה שערים וסיימה בתיקו 3:3 עם הופנהיים, תגיע חסרת ביטחון למפגש בוומבלי אחרי הפציעה של הכוכב הגדול שלה. המועדון עלול לאבד נקודות בשל כרזה גזענית

(גודל טקסט)

דורטמונד מודאגת מאוד ממצבה לאחר המשחק נגד הופנהיים אמש (שבת) בו הוליכה 0:3, אך סיימה אותו בתיקו 3:3 כאשר ספגה את שלושת השערים ב-12 דקות בלבד לקראת הסיום.

ביום רביעי תשמחק מוליכת הבונדסליגה נגד טוטנהאם בוומבלי בלי מרקו רויס שסופית לא ייצא ללונדון לפי הדיווח ב"בילד" ולא התאושש עדיין מפציעה במפשעה. הוא עשוי להיעדר שבועיים מהמגרשים. בסך הכל זה יכול רק לאזן את המפגש כי גם הכוכב של טוטנהאם הארי קיין בחוץ.

המנהל הספורטיבי של דורטמונד, מיכאל צורק, אמר: "אני לא יכול לומר הרבה יותר מצבו של רויס וכנראה שבתחילת השבוע הבא נדע יותר על מועד חזרתו. ברור שהוא שחקן מרכזי שהיה חסר לכל קבוצה". רויס לא שיחק אתמול ולכן נראה שמריו גצה עשוי להיכנס לנעליים שלו ופאקו אלקסר יתפקד כחלוץ המרכזי. לפי ה"בילד" דורטמונד תשחק עם שני שחקני כנף מהירים שככל הנראה יהיו כריסטיאן פוליסיץ' שלא מרבה לשחק העונה וג'יידון סאנצ'ו. תומאס דלייני שלא שיחק בדורטמונד בגלל צהובים יחזור להרכב.


שחקני דורטמונד מאוכזבים אחרי ה-3:3 נגד הופנהיים (Gettyimages)

אחרי ה-3:3 נגד הופנהיים אמר אקסל ויטסל: "לא היינו זהירים מספיק. זה לא בעיה מנטלית או משהו כזה. אסור לנו לחשוב שיש לנו שני משחקים קלים יחסית נגד טוטנהאם. אנחנו צריכים להיות מרוכזים לחלוטין". בדורטמונד יצטרכו להיזהר ממצבים נייחים וקרנות כי מול הופנהיים היו להם בעיות עם כדורי גובה.

בדורטמונד גם חוששים שההתאחדות הגרמנית תוריד להם נקודות אחרי כרזה גזענית נגד הבעלים של הופנהיים דיטמר הופ. אוהדי דורטמונד הוזהרו לא לעשות זאת. בנובמבר 2018 הקבוצה נקנסה על כרזות דומות והוזהרה שאם המצב ישנה דורטמונד עלולה להיענש קשות. דורטמונד הייתה אתמול ללא המאמן לוסיאן פברה שחלה בשפעת וניסה לנהל את המשחק מהבית מנייד שלו, אבל ראה את קבוצתו סופגת שוויון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי