צפו: לייפציג גברה 1:3 על שטוטגרט, תיקו 0:0 לשאלקה

יוסוף פולסן
יוסוף פולסן | Gettyimages

ניצחון חוץ ענק ללייפציג שעלתה למקום ה-4 בטבלה, וולפסבורג הביסה 0:3 בבית את מיינץ, הופנהיים ניצחה באותה תוצא האת האנובר. שאלקה המשיכה להסתבך בתחתית

קבוצות: שאלקה
(גודל טקסט)

המחזור ה-22 בבונדסליגה נמשך היום (שבת) עם חמישה משחקים, כשבמוקד המשחק בין רד בול לייפציג לשטוטגרט. אמש, באיירן מינכן גברה 2:3 על הרטה ברלין, וביום שני המוליכה דורטמונד תחזור מהתבוסה לטוטנהאם בליגת האלופות ותפגוש את נירנברג.


שטוטגרט – ר.ב לייפציג 3:1
רד בול לייפציג התארחה הערב באצטדיון מרצדס בנז בשטוטגרט, בידיעה שניצחון הערב יצמצם את הפער מבאיירן מינכן במקום השני ל-7 נקודות. המשחק נפתח  בסערה. כבר בדקה ה-6 יוסוף פאולסן העלה את לייפציג ליתרון מבישול של אמיל פורסברג, אך בדקה ה-14 סטיבן זוביר השווה את התוצאה מכדור עונשין חד לפינה השמאלית. המחצית השנייה נפתחה באופן די רגוע, ואז הסחר נפרץ. סביצר החזיר את היתרון ללייפציג בדקה ה-68, וחמש דקות לאחר מכן פאולסן השלים צמד והעלה את לייפציג ליתרון 1:3.
 

הופנהיים – האנובר 0:3
ג'ולינטון כבש שער יפהפה כבר בדקה ה-4, בלפודיל הכפיל את התוצאה כעבור 10 דקות אחרי הרמה נהדרת של דימרביי בבעיטה חופשית. בדקה ה-80 דמירביי השלים את החגיגה לאחר בישול של ניקו שולץ, האנובר הסתבכה בתחתית וירדה למקום ה-17.
 

וולפסבורג – מיינץ 0:3
הזאבים להטו נגד מיינץ, ועלו באופן זמני למקום ה-5 בטבלה. מקסימליאן ארנולד התחיל את החגיגה כבר בדקה ה-4, ווגהורסט הכפיל את היתרון מהנקודה הלבנה בדקה ה-70, ורובין קנוש חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-76 אחרי תרגיל קבוצתי נהדר מבעיטה חופשית.

 

YESSSSS!! The Wolves have beaten Mainz 3-0 at the Volkswagen Arena! Great work, boys! #VfLWolfsburg#WOBM05 | 3-0 pic.twitter.com/lVXc5nBkbc

— VfL Wolfsburg EN (@VfLWolfsburg_EN) February 16, 2019
 

שאלקה – פרייבורג 0:0
היכולת העגומה של שאלקה המשיכה גם הערב. בדקה ה-42 סרדאר הורחק והשאיר את שאלקה ב-10 שחקנים, פרייבורג שהגיעה למצבים רבים לא הצליחה לנצל את היתרון המספרי.


הרטה ברלין – ורדר ברמן 1:1
במשחק המאוחר של הבונדסליגה, הרטה ברלין אירחה את ורדר ברמן לאחר ההפסד הדרמטי לבאיירן מינכן, ופעם נוספת, פישלה במאני טיים. הקבוצה מהבירה הגרמנית עלתה ליתרון משער של דייבי סלקה אחרי בישול נהדר של סלומון קאלו בקה ה-25, אך בדקה ה-96, קלאודיו פיסארו השווה את התוצאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי