צפו: דורטמונד מעדה בנירנברג, הפער מבאיירן רק שלוש נקודות

אקסל ויטסל
אקסל ויטסל | AFP

הקריסה של הצהובים שחורים נמשכה ובנעילת המחזור ה-22 היא סיימה ב-0:0 מאכזב מול נועלת הטבלה שלא ניצחה מאז ספטמבר. בליגה האיטלקית, רומא גברה 1:2 על בולוניה. בספרד: בילבאו ניצחה 0:1 את הואסקה

(גודל טקסט)
קשה להסביר את אשר עובר על בורוסיה דורטמונד. חמישה ימים אחרי שהובסה 3:0 על ידי טוטנהאם בליגת האלופות ובעיצומו של רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, הערב (שני) במשחק נעילת המחזור ה-22 בבונדסליגה היא נפרדה ב-0:0 חלש מול נירנברג, נועלת הטבלה שלא ניצחה במסגרת הבונדסליגה מאז ספטמבר.


הצהובים-שחורים היו ביתרון כה משמעותי על באיירן מינכן ונראה היו שפער שיבטיח להם את האליפות הוא רק עניין של זמן, אבל תוך שבועות ספורים קבוצתו של לוסיאן פאברה כשלה משחק אחר משחק, אם לא די בתיקו המאופס והמביך מבחינתה היום אז במחזור שעבר היא שמטה יתרון של שלושה שערים ב-3:3 נגד איינטרכט פרנקפורט, והפער מהבווארים כעת עומד על שלוש נקודות בלבד, כשבוע הראשון של אפריל השתיים ייפגשו באליאנץ ארנה במינכן.



פאברה. האליפות הולכת ומתרחקת (AFP)


איטליה: 1:2 לרומא על בולוניה בנעילת המחזור ה-24
מעודדת מהניצחון על פורטו בשמינית גמר ליגת האלופות, קבוצתו של אוזביו די פרנצ'סקו רצתה לצבור שלוש נקודות חשובות בביתה. מנגד, בולוניה שהצליחה להשיג ארבע נקודות בשני המשחקים האחרונים, קיוותה להשיג ניצחון שני העונה בחוץ ולהיחלץ מהתחתית הבוערת. לאחר תיקו מאופס במחצית, היה זה אלכסנדר קולארוב בדקה ה-55, שניצל הכשלה על סטפן אל שעראווי ברחבה, כדי להעלות את הג'יאלארוסי ל-0:1 מבעיטת 11 מטרים מדוייקת לצד ימין. 18 דקות לאחר מכן רומא הכפילה את יתרונה, כשפדריקו פאסיו תירגם כדור קרן לבעיטת יעף שהסתיימה עם כדור ברשת. האורחת רק צימקה בדקה ה-84 משער של ניקולה סנסונה, אך נותרה מתחת לקו האדום בעוד המארחת טיפסה למקום החמישי.



ספרד: הואסקה – בילבאו 1:0
כשהיא במקום האחרון בליגה, קיוותה הואסקה להפתיע את אתלטיק בילבאו עם ניצחון שלישי ברציפות ולאגור נקודות חשובות במאבקי התחתית. בילבאו מצידה, ממרכז הטבלה, צברה נקודה אחת בשני המשחקים האחרונים וקיוותה לחזור למסלול הניצחונות. המשחק הוכרע בדקה ה-18 מפנדל של ראול גארסיה שהעניק שלוש נקודות חשובות לבאסקים והפך את העולה החדשה למועמדת ראשית לירידה לאחר פחות מעונה בליגה הבכירה.


FINAL #HuescaAthletic 0-1

¡El @AthleticClub de Garitano vuelve a la senda del triunfo en #LaLigaSantander! pic.twitter.com/7WdJ8Hw9PZ

— LaLiga (@LaLiga) February 18, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי