מולר: "בפגרה לא האמינו שנוכל לסגור את הפער מדורטמונד"

רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי | AFP

באיירן מינכן השוותה את מספר הנקודות של דורטמונד אחרי 1:5 אדיר על מנשנגלדבאך, במשחק בו הגיעה ל-4000 שערים בבונדסליגה ולבנדובסקי הפך לכובש הזר הבכיר ביחד עם פיסארו בן ה-40. קובאץ': "הכל פתוח"

(גודל טקסט)

באיירן מינכן מוכיחה שלעולם אסור להספיד אותה. הקבוצה של ניקו קובאץ' ניצלה היטב את ההפסד של בורוסיה דורטמונד ביום שישי והגיבה עם ניצחון חוץ ענק 1:5 על בורוסיה מנשנגלדבאך. בתזמון מצוין השיגה באיירן את ניצחון הליגה הגבוה ביותר שלה העונה, השוותה את מספר הנקודות לזה של דורטמונד המוליכה והיא כעת מפגרת אחריה רק בשל הפרש שערים פחות טוב (31+ לעומת 29+), כשבעוד חודש היא תארח אותה למשחק העונה בבונדסליגה (ב-6 באפריל).


המשחק אתמול לא רק החזיר את באיירן חזק למאבק האליפות, אלא גם אפשר לה לנפץ מספר שיאים. השער הרביעי, זה של סרג' גנאברי, היה השער ה-4000 של באיירן מינכן בבונדסליגה והיא כמובן הקבוצה היחידה שמחזיקה ברקורד כזה.


גם החלוץ רוברט לבנדובסקי, שכבש צמד, רשם שני ציוני דרך: עם שער הליגה ה-195 שלו בבונדסליגה הוא השתווה לקלאודיו פיסארו הפרגוואי בן ה-40 וכעת שניהם חולקים יחד את תואר השחקן הזר עם הכי הרבה שערים בגרמניה. 74 משעריו כבש החלוץ בבורוסיה דורטמונד ובבאיירן מינכן יש לו 121, כשרק בשבוע הבא יגיע ל-150 הופעות בונדסליגה בקבוצתו החדשה. כמוכן, לבנדובסקי התנתק מחלוץ העבר הגרמני רולאנד וולפארט והוא הכובש השלישי בטיבו בהיסטוריה של באיירן במשחקי הליגה.



לבנדובסקי. חולק תואר עם פיסארו (AFP)
 

גם בתקשורת הגרמנית חגגו את ההצגה של האלופה. 'שני שערי בזק!', נכתב ב-'בילד' לאחר המשחק, אותו באיירן הכריעה למעשה כבר אחרי 11 דקות. "זה היה אחד המשחקים הטובים ביותר שלנו עד כה", סיכם קובאץ', שלא מזמן חרב הפיטורים ריחפה מעל צווארו. "תפסנו את דורטמונד והכל פתוח, אבל מאבק האליפות יהיה קשה".


כידוע באיירן רודפת אחרי אליפות שביעית ברציפות והמאמן משוכנע: "יש לנו את המוטיבציה והלהט לעשות זאת". הקשר תומאס מולר שיודע דבר או שניים על המגרש בו באיירן בדרך-כלל מתקשה, הוסיף: "אני לא זוכר שניצחנו כאן בכזו קלות בעבר את מנשנגלדבאך. בחורף אף אחד לא היה יכול להאמין שנתפוס את דורטמונד, אבל אנחנו בטוחים בעצמינו".


בנוסף, לאוהדי באיירן מחכות בשורות טובות, כנראה. לפי 'בילד', אוליבר קאן בדרך חזרה למועדון. בעיתון דווח אתמול על פגישה חשאית בין נשיא המועדון אולי הנס וסגנו לבין שוער העבר ואגדת המועדון, אוליבר קאן שאישר שקיבל הצעה לחזור למועדון, והוא עשוי לשמש כחבר מועצת המנהלים החל מינואר הבא. "אני בהחלט יכול לראות את זה קורה, אבל לא יכול להרחיב", אמר קאן שמאז פרישתו התעסק בעיקר בפרשנות. קאן כזכור שיחק בבאיירן 14 שנים בין 1994 ועד 2008, זכה עם הקבוצה ב-22 תארים והוא שני רק לסאפ מאייר האגדי במספר משחקיו בקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי