גווארדיולה: "סאנצ'ו לא נתן הזדמנות למנצ'סטר סיטי"

ג'יידון סאנצ'ו
ג'יידון סאנצ'ו | AFP

מנג'ר מנצ'סטר סיטי, ממנה נרכש הכוכב הצעיר של דורטמונד לפני שנתיים, התייחס לפרידה ממנו לפני כשנתיים: "אני לא יודע אם הוא היה מצליח ככה אצלנו, הוא לא רצה לקחת את האתגר הזה"

(גודל טקסט)

אחד הכישרונות היותר בולטים השנה באירופה הוא ג'יידון סאנצ'ו, ככל הנראה ייבחר פה אחד כפריצת השנה. קשר דורטמונד וכעת גם נבחרת אנגליה, בישל העונה 13 שערים בבונדסליגה וגם כבש שמונה ב-25 משחקים, כל זאת כשהוא בן 18 בלבד, ואין פלא שהוא כבר מוזכר כמועמד אפשרי לכל מועדון גדול באירופה.

מי שהוא לא צפוי לשחק בשורותיה בזמן הקרוב היא מנצ'סטר סיטי, הקבוצה אותה עזב סאנצ'ו לטובת בורוסיה דורטמונד. כבר נכתב לא אחת כי המאמן פפ גווארדיולה מאוד העריך את סאנצ'ו ורצה להשאירו בקבוצה, אולם גם שהקשר הבין שתחת גווארדיולה הוא לא יזכה להזדמנויות ועל כן בחר לעזוב. הבוקר (שבת) התייחס לכך מנג'ר האלופה והמוליכה בפרמיירליג, כמעט שנתיים לאחר שעזב הקשר את הממלכה לטובת הצהובים שחורים עבור 8 מיליון יורו בלבד.

"ג'יידון החליט לעבור לשם ואני לא יודע למה", אמר גווארדיולה כשנשאל על הקשר הצעיר, "הוא מצליח שם מאוד ואני מברך אותו על מה שהוא עושה. יש לו הופעות יוצאות מן הכלל לאורך כל העונה, אבל האם הוא היה יכול להוביל ככה גם במנצ'סטר סיטי? אני לא יודע. הכל תלוי בשחקנים ובמה שהם עושים על המגרש, אבל הוא לא רצה לקחת את האתגר הזה. הוא לא נתן הזדמנות כדי שנגלה את זה. הוא בחר לעזוב והכל בסדר גמור. 


סאנצ'ו. גווארדיולה עקץ בין השורות (Gettyimages)

הצלחתו של סאנצ'ו בעונתו השנייה בלבד בגרמניה ובגיל כה צעיר, מובילה את התקשורת האנגלית פעם אחר פעם לשאול את גווארדיולה באשר לפיל פודן, הקשר בן ה-18 שנחשב לכישרון על וגווארדיולה מטפח אותו לאט לאט ומקרוב. הקשר כבש השבוע ב-0:7 על שאלקה בליגת האלופות ועליו אמר המנג'ר: "ברור שהוא יכול לשחק יותר, אבל אסור לשכוח שהוא בן 18 ושזו בסף הכל העונה הראשונה שלו עם דקות משמעותיות כאלה בקבוצה הראשונה".


גווארדיולה עם כוכב צעיר שכן מאמין בו, פיל פודן (האתר הרשמי של מנצ'סטר סיטי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי