באיירן מינכן הודיעה: לוקאס הרננדס יצטרף בקיץ תמורת 80 מיליון יורו

הרננדס
לוקאס הרננדז | Gettyimages

לאחר החתמתו של בנג'מין פאבר הצרפתי משוטוגרט, גם המגן השמאלי של אלופת העולם עבר באופן רשמי למועדון הבווארי, ששבר את שיא ההעברות בבונדסליגה. שחקן אתלטיקו מדריד חתם עד 2024

(גודל טקסט)

לאור האכזבות האירופיות של באיירן מינכן בשנים האחרונות, בהנהלת המועדון הגרמני הבינו שכדי להגיע לשלבים המאוחרים בליגת האלופות ולהשיב את הגביע עם האוזניים הגדולות לבירת בוואריה, צריך לערוך שינוי במדיניות בגזרת הרכש. הערב (רביעי) הודיעה באיירן מינכן על החתמתו של מגן אתלטיקו מדריד, לוקאס הרננדס לחמש שנים תמורת 80 מיליון יורו.

"אני מאוד שמח שהצלחנו להחתים את אחד השחקנים הטובים בעולם ואלוף העולם", אמר המנהל הספורטיבי של באיירן מינכן, חסן סליהמיצ'יץ' והוסיף: "לוקאס יכול לשחק גם בעמדת הבלם וגם כמגן שמאלי. הוא ימשיך את המסורת במועדון של שחקנים צרפתים מצטיינים והוא יחזק את הסגל שלנו".

המגן המאושר לוקאס הרננדס אמר: "זה יום חשוב מאוד בקריירת המשחק שלי, באיירן מינכן הוא אחד המועדונים הגדולים בעולם, זו גאווה גדולה עבורי להיאבק על כל התארים עם באיירן מינכן. בנוסף ברצוני להודות לאתלטיקו מדריד, להנהלה, לצוות האימון, לשחקנים ולאוהדים שתמכו במשך 12 שנים. אתלטיקו תמיד תהיה חלק ממני, אך הגיע הזמן לעשות את הצעד הבא בקריירה שלי".



"אחד הימים החשבוים בקריירה שלי". לוקאס הרננדס מסכם פרק ארוך באתלטיקו מדריד (Gettyimages)

החתמתו של לוקאס הרננדס שברה את שיא העברות של באיירן מינכן והכדורגל הגרמני. השיא הקודם היה שייך לחברתו לנבחרת צרפת קורנטין טוליסו שהצטרף לאלופת גרמניה תמורת מליון 41 מיליון יורו בקיץ 2016.

אלוף העולם מ-2018 יהיה הצרפתי העשירי בבאיירן מינכן ויצטרף לרשימה מכובדת הכוללת את פרנק ריברי, ביצ'נטה ליזארזו, ווילי סניול וז'אן-פייר פאפן. יחד עם הרנדדס גם בנג'מין פאבר שפתח בעמדת המגן הימני במונדיאל במדי הטריקולור יעשה את המעבר למינכן בקיץ.



פנרק ריברי. בקיץ ישתף פעולה עם לוקאס הרננדז (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי