עצבים בבאיירן, קובאץ': "יהיה משחק של להיות או לחדול"

שחקני באיירן מאוכזבים
שחקני באיירן מאוכזבים | Gettyimages

מאמן האלופה ספג ביקורת:" נרדמנו בדקות הראשונות של המשחק", ובגרמניה פורסם שבאיירן שוחחה עם מוריניו. פברה על אלקסר: "לא חשבתי לרגע להחליפו". החלוץ הפך לשחקן הראשון שכבש חמישה שערים לאחר הדקה ה-90

(גודל טקסט)
שבוע למשחק העונה בגרמניה בין באיירן מינכן ובורוסיה דורטמונד, והבונדסליגה רותחת. באיירן מינכן שניצחה בקלילות לפני הפגרה, השמיטה נקודות בתיקו מפתיע 1:1 בפרייבורג בעוד דורטמונד ניצחה 0:2 את וולפסבורג במותחן ענק שהוכרע בדקות הסיום, והעפילה למקום הראשון ביתרון שתי נקודות. 
מאמן באיירן ניקו קובאץ' אמר: "איבוד הנקודות עושה עכשיו את המשחק נגד דורטמונד למשחק עוד יותר של להיות או לחדול לגבי העונה שלנו".


ראשי באיירן כועסים על קובאץ' בגלל התיקו, לאחר שהקבוצה ניצחה קודם לכן שלושה משחקים עם תוצאות 1:5 ופעמיים 0:6 בליגה ודווקא מול קבוצת תחתית נכשלו. נשיא באיירן אולי האנס והיו"ר קרל היינץ רומניגה עזבו את האיצטדיון בלי לדבר מילה עם איש והלחץ על המאמן מורגש. אם הוא יפסיד בקרב מול דורטמונד ייתכן שלא ימשיך עונה הבאה וכבר פורסם שבאיירן שוחחה עם ז'וזה מוריניו.


המנהל הספורטיבי חסן סליהמידז'יץ' דיבר במקום: "נרדמנו בדקות הראשונות של המשחק. נכון שלקראת הסיום לחצנו וכל אחד נתן 300 אחוז, אבל לא הגענו למשחק עם גישה נכונה. היתה הרגשה שלא נהפוך את התוצאה אחרי שהם הובילו 131 שניות מהפתיחה". אגב, קובאץ' לא הצליח עוד לנצח את פרייבורג בליגה בשישה משחקים. 



Not ideal. #SCFFCBpic.twitter.com/8WGJhz16Yb

— FC Bayern English (@FCBayernEN) 30 במרץ 2019


אתמול הכל הלך הפוך לבאיירן, הרבה לפני השריקה. קובאץ' רצה לנחות בטיסה ישירות בפרייבורג, אבל נמל התעופה שלה לא היה ערוך והם נאלצו לנחות בעיר אחרת ולנסוע באוטובוס. לאחר מכן מנואל נוייר הודיע שהוא פצוע וסוון אולריך עלה במקומו. קובאץ' הוסיף בסיום: "אני חושב שהשחקנים שלי יודעים עכשיו במה מדובר שבוע הבא. אם אנחנו רוצים לזכות באליפות נצטרך לשחק עם הלחץ נגד דורטמונד ולשחק אגרסיבי. פרייבורג? היו לנו מלא מצבים במחצית שנייה והיינו צריכים לנצל אותם. מרגיז שנקלענו למצב כזה". הקבוצה תשחק באמצע השבוע בגביע הגרמני נגד היידנהיים. נקודת האור היחידה הייתה השער ה-199 של רוברט לבנדובסקי בליגה שממשיך לגלות יכולת טובה. הוא כבש 14 שערים נגד פרייבורג בקריירה שלו.


בדורטמונד מאושרים. אחרי תקופה ארוכה בה לא שיחקו טוב, הם שוב ראשונים, ואף אחד במועדון לא ציפה להפתעה שפרייבורג מכינה עבור. פאקו אלקסר היה הלהיט שלהם אחרי שכבש צמד. הוא קבע שיא חדש כאשר היה לשחקן הראשון שהבקיע חמישה שערים בעונה בבונדסליגה בדקה ה-90. הקודם היה קרל היינץ רומניגה מבאיירן עם ארבעה.


5 – Paco Alcacer (@BVB) is the first player in #Bundesliga history to score 5 goals in the 90th minute in only one season. #BVBWOBpic.twitter.com/dRSvymLodK

— OptaFranz (@OptaFranz) 30 במרץ 2019


אלקסר הציל את השוורצגלבן שנראו בדרך לתיקו מאופס. הוא כבש בדקה ה-90 בבעיטה חופשית ובדקה ה-94 בזמן פציעות. לוסיאן פברה טען אחרי המשחק: "לרגע לא חשבתי להחליף אותו. הפעלנו לחץ על וולפסבורג, אבל גם ידענו שזה מסוכן כי הם מאוד חזקים במתפרצות. האמנו שזה יכול להגיע ולכן זה ניצחון מתוק". דורטמונד הסתדרה ללא מרקו רויס שהיה עם אשתו שילדה את בנם הראשון. מאריו גצה אמר: "היה ברור שזה יהיה משחק קשה ואנחנו לא מצליחים להבקיע הרבה נגד וולפסבורג". רומן בורקי החמיא לאלקסר: "היום הוא הבקיע שני שערים חשובים מאוד. איזה סוף שבוע מתוק יש לו".


1st BVB appearance
⏰ 9 seconds played
2 meters covered

Pigeon of the Match ⭐️ pic.twitter.com/P6JPFjZUE0

— Borussia Dortmund (@BlackYellow) 30 במרץ 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי