צפו בתקציר: צמד לקומאן, באיירן מינכן שבה לפסגת הטבלה

קינגסלי קומאן, רוברט לבנדובסקי
קינגסלי קומאן, רוברט לבנדובסקי | Gettyimages

אחרי קרב האגרופים עם לבנדובסקי, הצרפתי להט ב-1:4 בחוץ על פורטונה דיסלדורף והבווארים חזרו למקום הראשון על חשבון בורוסיה דורטמונד. הופנהיים ניצחה את הרטה, אאוגסבורג הדהימה את פרנקפורט

(גודל טקסט)
המחזור ה-29 בליגה הגרמנית, שנפתח כבר ביום בשישי, המשיך אתמול (שבת) עם חמישה משחקים. במוקד, בורוסיה דורטמונד חזרה למקום הראשון אחרי ניצחון 1:2 על מיינץ. היום, באיירן מינכן לא התרגשה ושבה לפסגת הטבלה עם 1:4 חלק אצל פורטונה דיסלדורף, הופנהיים גברה 0:2 על הרטה ברלין וקפצה למקום השישי ואאוגסבורג מהתחתית הדהימה את פרנקפורט עם 1:3 אדיר בחוץ.


פורטונה דיסלדורף – באיירן מינכן 4:1

אחרי התגרה בין לבנדובסקי לקומאן וניצחונה של דורטמונד על מיינץ, באיירן מינכן לא התרגשה מהרעש ושבה לפסגת הבונדסליגה עם ניצחון שמיני בתשעת המחזורים האחרונים. הבווארים סגרו את הסיפור כבר במחצית הראשונה עם צמד של הכישרון הצרפתי (15 -41), שפתח בחלק הקדמי לצידו של החלוץ הפולני, העלה את מאזנו לחמישה שערי ליגה העונה והשניים אפילו התחבקו במהלך חגיגת השערים.


סרג' גנאברי נעץ את את השלישי (55), לוקבאקיו רק צימק בפנדל (89) ולאון גורצקה קבע את תוצאת המשחק (91), 1:4 קליל בסיום לבאיירן מינכן, שכאמור שבה לפסגת הטבלה עם 67 נקודות, אחת יותר מדורטמונד כאשר נותרה עוד חמישה מחזורים. בשבוע הבא האלופה תפגוש בביתה את ורדר ברמן, בעוד הצהובים שחורים ייצאו למשחק חוץ לא פשוט נגד פרייבורג. דיסלדורף, מנגד, נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים ונותרה במקום ה-10, הרחק ממאבקי הצמרת והתחתית.


 


השאירו את התקרית מאחור. קומאן ולבנדובסקי (Gettyimages)


פרנקפורט – אאוגסבורג 3:1 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

הפסד שני ברציפות לפרנקפורט, שנוצחה ביום חמישי 4:2 על ידי בנפיקה בליסבון ברבע גמר הליגה האירופית, והופתעה הערב בביתה על ידי אאוגסבורג מהתחתית שקטעה לה רצף של שישה ניצחונות ליגה רצופים. הפער מבורוסיה מנשנגלדבאך החמישית ירד לנקודה אחת בלבד והמקום בליגת האלופות נמצא בסכנה ממשית.


ההתחלה נראתה טוב עבור פרנקפורט כאשר גונסאלו פאסיינסיה כבש את הראשון (14), אך מרקו ריכטר הדהים עם צמד (31 ו-45), מיכאל גרגוריץ' הוסיף (84) והשניים העניקו לאאוגסבורג קאמבק אדיר וניצחון חוץ גדול. אם זה לא מספיק, המארחת נותרה ב-10 שחקנים לאחר שגלסון פרננדס ראה את הכרטיס האדום (47). האורחת הגדילה את הפער מהמקום שמוביל למבחנים לשבע נקודות ועקפה את שאלקה בדרך למקום ה-14 בטבלה. 


 


קוסטיץ' ורביץ' המומים (Gettyimages)


הופנהיים – הרטה ברלין 0:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
המארחת הרבתה לסכן את השער אך הצליחה לכבוש רק כעבור חצי שעה. קרם דמירביי הסיט הצידה לעברו של נאדים אמירי והאחרון שלח בעיטה מדויק ממרחק לקורה ופנימה. עבור הקשר בן ה-22 שהחל לקבל הזדמנויות רק מינואר, היה מדובר ברגע מיוחד – שער בכורה העונה. בדקה ה-79 המשחק הוכרע. רייס נלסון, החלוץ האנגלי הצעיר שמושאל מארסנל, נגח לרשת אחרי הרמה מעולה של ניקו שולץ' עם שערו השביעי העונה. השער אושר לאחר החלטה של שופט ה-VAR.


לאחר שתי רביעיות רצופות, הקבוצה של יוליאן נגלסמן הסתפקה הפעם בחצי מהכמות והגיעה בכל זאת ל-60 שערי זכות, ההתקפה הכי חזקה בגרמניה חוץ מצמד המוליכות. עם הניצחון השלישי שלה ברציפות בליגה, הופנהיים קפצה עד למקום השישי בטבלה שמוליך למוקדמות הליגה האירופית. עבור הרטה, מנגד, היה מדובר בהפסד חמישי ברציפות. למזלה, הפער שלה מהקו האדום גדול מאוד ועומד על 14 נקודות.


ES ZÄHLT!!!

Welcome back, @ReissNelson9!

2-0 ⚪️ (78')#TSGBSCpic.twitter.com/qlGpySf5MC

— TSG Hoffenheim (@tsghoffenheim) April 14, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי