צפו: לראשונה בתולדותיה, לייפציג עלתה לגמר הגביע הגרמני

שחקני לייפציג חוגגים
שחקני לייפציג חוגגים | AFP

פולסן (12), עצמי של יאניצ'יץ' (53) ופורסברג (72) נתנו לה 1:3 על המבורג שתסתפק בחזרה לבונדסליגה בסיום העונה, ג'אטה (24) רק השווה זמנית. מחר יגלו השוורים אם יריבתם תהיה באיירן מינכן או ורדר ברמן

קבוצות: ר.ב. לייפציג
(גודל טקסט)

רגעי ההכרעה של העונה מתקרבים, ובמקביל למאבק הצמוד בבונדסליגה גם בגביע המסע לתואר יגיע עוד מעט לסיומו. הערב (שלישי) יצא לדרך חצי הגמר עם המשחק הראשון, ובו לייפציג גברה 1:3 על המבורג והבטיחה את מקומה בגמר בפעם הראשונה בתולדותיה.

לייפציג נלחמת בפסגת הליגה, כך שזו לא הפתעה שגם בגביע היא לא מתקשה נגד הקבוצה שעושה את דרכה חזרה לליגה הבכירה אחרי עונת היעדרות היסטורית. 12 דקות עברו לפני שיוסוף פולסן העלה את השוורים ליתרון עם נגיחה מדויקת לאחר כדור קרן, אבל בדקה ה-24 באקרי ג'אטה ניצל טעות חמורה בהגנה כדי להשוות.

היתרון הבולט על הדשא בא לידי ביטוי רק במחצית השנייה, כשוואסילי יאניצ'יץ' ניסה להרחיק כדור רוחב של פולסן בסיומה של התקפה נהדרת מצד האורחת, אבל דחק בטעות לשערו שלו והעלה את לייפציג ל-1:2. את תוצאת המשחק חתם אמיל פורסברג, בבעיטה מחוץ לרחבה שקבעה כי בפעם הראשונה בהיסטוריה, לייפציג תהיה בגמר הגביע הגרמני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי