קרמאריץ' תקף את נגלסמן: "אנחנו כדורגלנים, לא רובוטים"

אנדריי קראמריץ'
אנדריי קראמריץ' | Gettyimages

אחרי שהופנהיים השיגה נקודה משש והתרחקה מאירופה, הכוכב יצא נגד מאמנו: "אנחנו משנים את שיטת המשחק שלנו יותר מידי פעמים, לא כל השחקנים מבינים את ההוראות". על עתידו: "לא אתנגד לפרוש פה"

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)

אחרי שהשיגה ארבעה ניצחונות רצופים והיה נראה שהיא עולה על דרך המלך, הופנהיים הובסה 4:1 על ידי וולפסבורג, סיימה ב-2:2 נגד בורוסיה מנשנגלדבאך במחזור האחרון ואיבדה גובה במאבק על הכרטיס לאירופה. מי שלא אהב את התוצאות האחרונות הוא כוכב הקבוצה אנדריי קרמאריץ', שבאופן די חריג העביר ביקורת על מאמנו יוליאן נגלסמן.

"אני אוהב את יוליאן, אבל אנחנו משנים את השיטה שלנו יותר מידי פעמים במהלך 90 דקות", האשים קרמאריץ' והוסיף: "אנחנו לא ערוכים לכל כך הרבה שינויים. שחקני כדורגל הם לא רובוטים, אלא בני אדם. לפעמים לוקח לנו שלוש דקות לעבור משיטה לשיטה באמצע המשחק. לא כל השחקנים מבינים את ההוראות וחלקנו בכלל לא שומעים אותן כי יש באצטדיון 50,000 אוהדים רועשים".

קרמאריץ' המשיך: "היה לנו יתרון על קבוצות אחרות, אבל הכדורגל כל הזמן משתנה ואנחנו מתחילים לאבד אותו. זו פעם ראשונה שאני מדבר על זה. זו לא הסיבה היחידה, אבל זה קורה לנו יותר מידי שאנחנו לא מצליחים לשמור על הובלה ונופלים לקראת סוף המשחק".

למרות התסכול שעולה מדבריו, הקרואטי שמחזיק בחוזה עד 2022 רואה את עתידו בהופנהיים: "לא אתנגד לסיים את הקריירה שלי פה". על העונה הארוכה שעברה עליו מאז המונדיאל: "שיחקתי כל כך הרבה משחקים ברציפות, שאני אפילו לא שם לב באיזה תפקיד אני משחק".


נגלסמן. יעניש את קראמריץ' על דבריו? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי