צפו: לברקוזן העפילה לליגת האלופות, גלדבאך ופרנקפורט רק באירופית

שחקני לברקוזן חוגגים
שחקני לברקוזן חוגגים | Gettyimages

דרמה במחזור הסיום: החבורה של בוס התפוצצה עם 1:5 על הרטה והשיגה את המקום הרביעי, גם וולפסבורג תשחק במפעל השני בחשיבותו אחרי 1:8 מופרע על אאוגסבורג. הופנהיים נוצחה 4:2 על ידי מיינץ וסיימה שמינית

(גודל טקסט)
פרט למשחקיהן של באיירן מינכן ובורוסיה דורטמונד, נערכו היום עוד שבעה משחקים במחזור ה-34, שנעל את העונה בבונדסליגה. דיסלדורף אירחה את האנובר שירדה זה מכבר לליגה השנייה וניצחה אותה 1:2, פרייבורג פגשה את נירנברג שנפרדה גם היא מהליגה הבכירה והביסה אותה 1:5. הרטה ברלין אירחה את באייר לברקוזן, שחקניו של פטר בוס רשמו ניצחון מרשים בשיעור 1:5 והבטיחו לעצמם את המקום הרביעי ומקום בליגת האלופות. מיינץ פגשה את הופנהיים, ניצחה 2:4 ושלחה את יריבתה למקום השמיני, מחוץ למפעלים האירופים. שאלקה אירחה את שטוטגרט שנערכת למשחקיה במבחנים, המשחק צהסתיים בלא שערים, השלישית בטבלה לייפציג התארחה אצל ורדר ברמן ונוצחה 2:1, ו-וולפסבורג אירחה את אאוגסבורג, הביסה אותה 1:8 והבטיחה את מקומה בליגה האירופית.


הרטה ברלין – באייר לברקוזן 5:1
הרטה הבטיחה את הישארותה בליגה והיא אירחה את הקבוצה שנאבקה על מקום במפעל אירופי. קאי האברץ העלה את האורחת ליתרון 0:1 בדקה ה-28. ולנטינו לזארו כבש לזכות המארחת בדקה ה-34 והשווה, לוקאס אלאריו החזיר את היתרון לאורחת בדקה ה-38. יוליאן ברנדט ביסס את יתרונה של לברקוזן כשקבע 1:3 בדקה ה-54. אלאריו כבש את הרביעי בדקה ה-72 ואתך החמישי בדקה ה-88, השלים שלושער פרטי והוליך את קבוצתו לניצחון גדול ולליגת האלופות.

ורדר ברמן – לייפציג 1:2
השלישית בטבלה, שהבטיחה לעצמה מקום בליגת האלופות, התארחה בברמן וסיימה את העונה בהפסד. מילוט ראשיקה קבע 0:1 למארחת בדקה ה-35. ברומה החמיץ פנדל ללייפציג בדקה ה-54, וחברו נורדי מוקיילה השווה בדקה ה-86. ברמן לא ויתרה, וקלאודיו פיזארו כבש את השני לזכותה בדקה ה-88.



שחקני ברמן אחרי הניצחון על לייפציג (gettyimages)


מיינץ – הופנהיים 2:4
קרב מרכז הטבלה הסתיים בניצחון המארחת. איזק בלפודיל העלה את האורחת ליתרון 0:1 בדקה ה-12, אנדריי קראמריץ' כבש את השני בדקה ה-34. כריסטוף באומגרטנר מהופנהיים ספג צהוב שני והורחק בדקה ה-41. דניאל ברוסינסקי כבש לאורחת בפנדל (66) וצימק ל-2:1. ז'אן פול בוטיוס השווה בשער דרמטי בדקה ה-83 והעניק לקבוצתו יתרון 2:3 בשער אישי נוסף בדקה ה-90. ז'אן פיליפ מאטטה קבע 2:4 למיינץ, שלוש דקות בתוך תוספת הזמן ושלח את הופנהיים למקום השמיני, מחוץ לזירה האירופית.



שחקני הופנהיים חוגגים אחרי שהוליכו 0:2, לפני שספגו רביעייה (gettyimages)


שאלקה – שטוטגרט 0:0
שטוטגרט תשחק במבחנים ותנסה לשרוד בבונדסליגה. במשחק הנעילה של הליגה הסדירה, היא נפרדה בחוץ משאלקה בתיקו ללא שערים.


וולפסבורג – אאוגסבורג 1:8
המארחת קיוותה לנצח ולהתברג באחד המקומות המובילים לליגה האירופית ואוט וחהורסט קבע 0:1 לוולפסבורג בדקה ה-21 וכבש גם את השני בדקה ה-37, רובין קנוקה העלה את וולפסבורג ל-0:3 בדקה ה-42. וחהורסט השלים שלושער פרטי כשהעלה את וולפסבורג ל-0:4 בדקה ה-55. דניאל גינצ'ק (57) ואלביס רקסבקאיי (60), קבעו 0:6 ענק. יוליאן שיבר האורח צימק ל-6:1 בדקה ה-82. וולפסבורג לא עצרה ובדקה ה-87 כבש יוסיפ ברקאלו את השביעי למארחת – 1:7 מרשים. קווין דאנסו מאאוגסבורג כבש שער עצמי וקבע 1:8 לוולפסבורג.



שחקני וולפסבורג חוגגים שמינייה גדולה (gettyimages)


פרייבורג – נירנברג 1:5
נירנברג ירדה לליגה השנייה והיום היא נפרדה מהבונדסליגה הבכירה בהפסד. פרייבורג עלתה ל-0:1 כבר בדקה השמינית משער של מרקו טראצינו, ז'אן לוקה וולדשמידט קבע 0:2 בדקה ה-34. נילס פטרסן עם צמד מהיר (54 ו-56), העלה את פרייבורג ל-0:4, ויצ'נזו גריפו כבש את החמישי (61). אדוארד לובן כבש לנירנברג וצימק ל-5:1 בדקה ה-70.


דיסלדורף – האנובר 1:2
האנובר תשחק בעונה הבאה בבונדסליגה השנייה ובמשחק הפרידה שלה מהליגה הבכירה, היא ספגה הפסד. רואן הנינגס כבש את הראשון לזכות דיסלדורף בדקה ה-56, קנאן קאראמן כבש את השני (61). ניקולאי מולר כבש להאנובר בדקה ה-78 וצימק ל-2:1.

 

 

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי