חלון ההעברות: אייאקס צירפה מחליף לדה ליכט, רכש גם לדורטמונד

ניקו שולץ
ניקו שולץ | האתר הרשמי

ההולנדים החתימו את הבלם ליסנדרו מרטינס לארבע עונות, הצהובים שחורים צירפו את ניקו שולץ מהופניים. וגם: אלאן לפ.ס.ז', פארטיי בדרך למועדון פאר, סאנה מתקרב לבאיירן ולמפארד עשוי להחליף את סארי בצ'לסי

(גודל טקסט)
רשמי

זו כידוע עסקה שנחתמה כבר בינואר לקראת העונה הבאה, אבל היום הגיע הקשר כריסטיאן פולישיץ' ללונדון והוצג רשמית כקשר צ'לסי.


Christian Pulisic arrives at Chelsea pic.twitter.com/StUajuBLjK

— Bleacher Report (@BleacherReport) May 21, 2019


* אחרי שלא הצליחה לזכות באליפות גרמניה, בורוסיה דורטמונד החתימה את הרכש הראשונה שלה לעונה הבאה: ניקו שולץ, קשר הופנהיים ונבחרת גרמניה, שחתם עד 2024.


* המחליף של מתיאס דה ליכט? אייאקס אמסטרדם הכריזה על החתמתו של הבלם הארגנטינאי ליסנדרו מרטינס, שהצטרף לארבע עונות.


* קריסטל פאלאס האריכה את חוזהו של החלוץ קונור וויקהאם עד 2021.

 
 

שמועות

* פריז סן ז'רמן מתקרבת בצעדי ענק לרכישת הקשר הברזילאי של נאפולי, אלאן, שצפוי לעלות כ-50 מיליון יורו ויתפוס את מקומו של אדריאן ראביו שסיים חוזה. הצרפתים מקווים להכריז עליו כרכש הראשון לעונה הבאה עוד לפני יציאתו לקופה אמריקה, שם כאמור יהיה חלק מנבחרת ברזיל.




* באנגליה מפרסמים שפרנק למפארד צפוי להתמנות למאמן צ'לסי, שלא תמשיך את ההתקשרות עם מאוריציו סארי – שהוזכר באיטליה כמועמד לתפוס את מקומו של מסימיליאנו אלגרי ביובנטוס.


* על פי התקשורת הגרמנית, עסקת העברתו של לירוי סאנה לבאיירן מינכן קרובה מתמיד והבווארים ישלמו למנצ'סטר סיטי 75 מיליון יורו בתמורה לשחקן הכנף של נברחת גרמניה.


* תומאס פארטיי אמנם נמצא בימים אלו בישראל, אך באנגליה טוענים שמנצ'סטר יוניייטד תפעיל את סעיף השחרור שלו שעומד על 45 מיליון יורו ותרכוש את הקשר מאתלטיקו מדריד.



פארטיי לצד ברקת באצטדיון טרנר. הקשר בדרך למנצ'סטר? (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי