באיירן חגגה את הדאבל ה-12. לבנדובסקי: "יכולנו להשתעשע"

באיירן מינכן
באיירן מינכן | Gettyimages

בגרמנים מהללים את הבווארים לאחר הניצחון על לייפציג. ונפרדה סופית מרובן, ריברי וראפנייה שרשמו יחד אלף הופעות. המאמן זכה למחמאות "השואו של קובאץ', באיירן שוב חזקה ומאיימת"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)
עונה לא קלה עברה עליה, אבל באיירן כמו באיירן – יודעת לזכות בתארים. הקבוצה של ניקו קובאץ' התעוררה בדיוק ברגע הנכון. שבוע לאחר שזכו באליפות השמינית ברציפות, הבווארים הביסו 0:3 את לייפציג בגמר הגביע והשלימו זכייה בדאבל. זה היה הדאבל ה-12 של באיירן בהיסטוריה, יותר מכל קבוצה אחרת בגרמניה.


קובאץ', כזכור, זכה בגביע גם בשנה שעברה עם איינטרכט פרנקפורט, כשגבר על קבוצתו הנוכחית, באיירן מינכן בגמר. פרנק ריברי, אריאן רובן וראפינייה נפרדו מהמועדון עם עוד תואר, ועם ציון דרך מכובד – שלושתם יחד רשמו בדיוק 1000 משחקים במדי באיירן. השוער מנואל נוייר זכה לשבחים באחד ממשחקיו הטובים העונה.


באיירן חגגה את התואר עם אוהדיה כמיטב המסורת והמאמן לקח את המגפון ואמר: "אני לא יכול להגיד לכם עד כמה אני גאה בכם. בלעדיכם זה לא היה קורה". הקהל שר לו: "ניקו על הגדר". ב"בילד" נכתב:" השואו של קובאץ', קשה להאמין עכשיו שלא ימשיך". למאמן חוזה בבאיירן עד 2021. .ב"קיקר" סיכמו: "באיירן שוב חזקה, כבשה שערים גדולים, יכולה לסמוך על מנואל נוייר בשער, וזהו סיפורו של הדאבל".





קובאץ' שהפך לראשון לזכות בדאבל הגרמני כשחקן וכמאמן, אמר לאחר המשחק: "לייפציג הייתה יריבה קשוח, בחצי השעה הראשונה הם היו נפלאים ונוייר הדף כדורים מסוכנים, אבל הניצחון שלנו ראוי. זה היה פרס על עונה נהדרת ומגיע לנו לחגוג". גם קרל היינץ רומינגה היה מרוצה: "זו הייתה עונה מוזרה בה התחלנו רע מאוד, אבל אחרי אליפות בשבוע שעבר וגביע היום (אתמול), אין מה להגיד: לא יכול להיות טוב מזה. כבשנו שערים ברמה עולמית והיה לנו את נוייר מאחור".


החלוץ רוברט לבנדובסקי הבקיע צמד בגמר והגיע שנה רביעית ברציפות ל-40 שערים העונה. לבנדובסקי אמר בסיום: "הייתה לנו רק מטרה אחת – לזכות בגביע. אני שמח שהשגנו ניצחון ברור והיינו יכולים אפילו להשתעשע בסיום. הגביע הוא מתנת פרידה מרובן, ריברי וראפינייה, ובסופו של דבר זו הייתה עונה טובה מאוד".


פרנק ריברי הנרגש אמר בסיום: "לייפציג שיחקה כדורגל נהדר והייתה נהדרת אבל עשינו עבודה טובה. כל גמר הוא מרגש עם אווירה מיוחדת. זה רגע שיישאר איתי כל החיים, לעולם לא אשכח את זה. בכלל, היו לי 12 שנים נהדרות כאן, אני גאה בכל מה שעשיתי כאן. היו לבאיירן המון שחקנים גדולים, וגם את אריאן רובן ופרנק ריברי".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי