חלון ההעברות: באלוטלי נפרד ממארסיי, סאנצ'ו יישאר בדורטמונד

מריו באלוטלי
מריו באלוטלי | AFP

האיטלקי נפרד ברשתות החברתיות. יו"ר בורוסיה דורטמונד הבטיח: "ג'יידון ישחק אצלנו בעונה הבאה". וגם: יונייטד הגישה הצעה מפתה לדה ליכט ומקדימה את ברצלונה. יוביץ' פוזל לפרמיירליג

(גודל טקסט)
*נאפולי ארסנל ויובנטוס, נלחמות על שירותיו של הבלם היווני קוסטאס מנולאס. הבלם בן ה-27 מוערך בסכום של 36 מיליון אירו ונחשב לאחד הבלמים הבכירים בארץ המגף. לאור הדיווחים הגוברים על עזיבתו של קוליבאלי לאנגליה, כנראה שבנאפולי מחפשים מחליף, ומנולאס הוא אחד היעדים המרכזיים לכך.


*למרות השמועות הגוברות סביב עתידו בקבוצה, דריס מרטנס צפוי לקבל הארכת חוזה עד 2021. הבלגי בן ה-32 שנמצא בקבוצה מ-2013 סוגר את העונה עם תפוקה של 16 שערים ו-11 בישולים.


*דיווחים גוברים בארץ המגף, כי חלוץ ארסנל דני וולבק שחוזהו יפוג בחודש הבא. על פי דיווח שמגיע מהסאן האנגלי, הדירקטור של לאציו איגלי טייר כבר פנה אל השחקן לנסות לקדם את המעבר של האנגלי לבירת איטליה.


* יואכים ווצקה, יו"ר בורוסיה דורטמונד, יודע שהקשר האנגלי ג'יידון סאנצ'ו הוא אחד המלפפונים הלוהטים בחלון ההעברות. אלא שאם תשאלו אותו, כל הקבוצות הגדולות של אירופה צריכות פשוט לוותר. ווצקה אמר בראיון ל"בילד" הגרמני: "סאנצ'ו לא בשוק, הוא ישחק בעונה הבאה בוודאות בבורוסיה דורטמונד". כזכור, הקשר זכה לעניין בעיקר ממנצ'סטר יונייטד.




ג'יידון סאנצ'ו (AFP)


* עדיין במנצ'סטר יונייטד, "סאן" מדווח שהאנגלים עוקבים אחרי אדריאן ראביו, קשרה של פריז סן ז'רמן שמיעט לשחק העונה (הוגלה ליציע מאז חודש דצמבר), אך מסיים את חוזהו באלופת צרפת ויוכל להגיע בחינם.


* לוקה יוביץ', חלוצה של איינטרכט פרנקפורט שרשם עונה גדולה  עם 27 שערים והיה מבוקש בריאל מדריד – מסמן יעדים אחרים. החלוץ אמר: "הליגה הגרמנית מאוד תובענית אך אחרי המשחקים מול אינטר וצ'לסי בליגה האירופית, אני חושב שאני יכול להרגיש מצוין גם באנגליה ואיטליה". כזכור, בשבוע שעבר דווח שריאל מדריד ירדה מהאפשרות לצרף את החלוץ משום שהגרמנים העלו את דרישותיהם עד למאה מיליון יורו. החלוץ הוסיף: "אני רוצה לראות את הרמה שלי בהשוואה לשחקנים הטובים בעולם".


* נשיא ליון, ז'אן-מישל אולס, אישר בראיון לערוץ הטלוויזיה של המועדון שנביל פקיר הצרפתי יעזוב את המועדון: "הוא לא חלק מההכנות לעונה הבאה, אנחנו יודעים שאין סיכוי שיישאר". כזכור, בקיץ שעבר הקשר היה קרוב לחתימה בליברפול.


* ג'רום בואטנג, בלמה הגרמני של באיירן מינכן, יעזוב את הקבוצה כמעט בוודאות. הבלם נעדר מנשף החגיגות אתמול לאחר הזכייה בדאבל. הבלם בן ה-30 שהגיע לבוואריה בקיץ 2011, אמנם רשם 28 משחקים העונה, לא שותף בגמר הגביע אתמול נגד לייפציג וגם לא במשחק האליפות נגד איינטרכט פרנקפורט.



לוקה יוביץ'. איטליה או אנגליה? (AFP)


* מריו באלוטלי נפרד ממארסיי לאחר חמישה חודשים. החלוץ שהצטרף מניס בחלון ההעברות בחורף, כבש שמונה שערים ב-12 מחזורי ליגה. האיטלקי פרסם סרטון עם השערים שכבש וכתב: "תודה לכולם על חמישה חודשים מדהימים. אמנם לא השגנו את המטרות אבל אני רוצה להודות לכולם: לצוות, לשחקנים, לנשיא וכמובן לאוהדים. נתראה בקרוב ובהצלחה".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

@olympiquedemarseille thank you everybody for these amazing 5 months even if we didn't achieve our objectives I really wanna say thank to the coach and staff.. players.. president and directors.. everyone that works with Om.. supporters.. THANK YOU AND HOPEFULLY.. see you soon or good luck for everything in the furlture years and #allezlom⚽️⚪️

A post shared by Mario Balotelli‍‍ (@mb459) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי