באיירן מוותרת על סאנה: "לא נשלם סכומים מטורפים כאלה"

לירוי סאנה
לירוי סאנה | Gettyimages

הבווארים הציעו 80 מיליון יורו על קשר מנצ'סטר סיטי ונבחרת גרמניה, הנשיא אולי הנס הבהיר: "לא חושב שנשלם יותר מזה גם על שחקנים אחרים בעתיד"

(גודל טקסט)

באיירן מינכן נוטה לוותר על צירופו של לירוי סאנה, כך הודה גם הבוקר (שני) נשיא המועדון אולי הנס, שהצהיר כי הדרישות עבור קשר נבחרת גרמניה ומנצ'סטר סיטי "פשוט מטורפות".

כפי שפורסם בימים האחרונים, אלופת גרמניה הציעה 80 מיליון יורו עבור הקשר, אלא שאלופת אנגליה סירבה להצעה ודרשה סכום גבוה יותר, על אף שהשחקן, באופן יחסי, נדחק לסוף הרוטציה של פפ גווארדיולה – העונה זכה ל-1,867 דקות ב-31 הופעות בפרמיירליג וגם בליגת האלופות רשם 395 דקות בלבד, על אף 14 שערים ו-15 בישולים בשתי מסגרות אלה.

סאנה בן ה-23 נרכש משאלקה באוגוסט 2016 עבור כ-50 מיליון יורו ובסיטי כלל לא התכוונו לשחררו, אלא אם תגיע הצעה גבוהה הרבה יותר מצד הבווארים – גם בשל כך שמאז נחת באיתיחאד רשם שיפור ניכר ביכולתו וגם כך נחשב לשחקן צעיר שעתידו עוד לפניו. זו גם הסיבה שבאיירן מינכן סימנה אותו כמחליף לאגפים, אחרי שפרנק ריברי ואריאן רובן סיימו את חוזיהם ועזבו, אך הנס הבהיר היום כי הצעתם לא תשודרג. באתר "גול", אגב, דווח במקביל כי למרות שהסיטיזנס יסכימו למכור את סאנה תמורת כ-100 מיליון יורו, הכוונה היא לנסות ולהאריך את חוזהו.


סאנה. מתרחק מבאיירן מינכן (Gettyimages)

"הבעיה היא בסכומים שמבקשים עבורו, הם מטורפים לגמרי", אמר הנס ל"קיקר", "לא נראה שנוכל להוציא את העסקה לפועל. אנחנו מועדון כדורגל ולא מונופול, הצענו 80 מיליון יורו ואני לא חושב שיש צורך שנשלם מחירים גבוהים מזה גם על שחקנים אחרים בעתיד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי