באיירן נגד הרטה במשחק הפתיחה, הקלאסיקר במחזור ה-11

באיירן מינכן
באיירן מינכן | Gettyimages

פורסם לוח המשחקים ל-2019/20 בבונדסליגה: האלופה תפתח בביתה מול היריבה מברלין, שבמחזור ה-10 תתמודד מול אוניון לדרבי ראשון מאז נפילת החומה. דורטמונד תחילה תתארח במינכן וגם תצא לדרבי נגד שאלקה במחזור ה-9

(גודל טקסט)
קצת יותר מחודש עבר מהמחזור האחרון בבונדסליגה, בו באיירן מינכן הבטיחה את הזכייה באליפות וגם נפרדה מאריאן רובן ומפרנק ריברי, והיום (שישי) פורסם לוח המשחקים לעונה הקרובה בליגה הגרמנית.


העונה תצא לדרך ב-16 באוגוסט באליאנץ ארנה, כשבאיירן מינכן האלופה תארח את הרטה ברלין. ביום למחרת יצאו לדרך גם שאר משחקי המחזור, כשבמוקד תתייצב בורוסיה מנשנגלדבאך בביתה נגד שאלקה. דורטמונד תתמודד במחזור הפתיחה של העונה מול אאוגסבורג ורד בול לייפציג תצא למשחק חוץ אצל העולה החדשה אוניון ברלין. אם טאלב טוואטחה ישאר באיינטרכט פרנקפורט, הוא יפתח את העונה נגד הופנהיים בבית.


מיד אחרי משחק החוץ, שאלקה תשחק בבית במחזור השני נגד באיירן מינכן. במחזור הרביעי דורטמונד תארח בביתה נגד באייר לברקוזן, ובמקביל באיירן מינכן תצא למשחק חוץ בלייפציג. במחזור התשיעי, הדרבי הדרומי בין שאלקה לדורטמונד יצא לדרך בגלזנקירשן במגרשם של הכחולים. הצהובים יארחו את הגומלין במחזור ה-26. במחזור ה-11 נקבל את הקלאסיקר הראשון לעונה, כשדורטמונד תהיה זאת שתעשה את הדרך לבווואריה למשחק מול באיירן מינכן. במחזור ה-28, שישה משחקים לפני סוף העונה, שתי הקבוצות הגדולות ישחקו בזיגנל אידונה פארק.


במחזור ה-13 באיירן תארח את לברקוזן ושבוע אחר כך תצא למשחק חוץ אצל גלאדבך. הדרבי הגדול של ברלין ייערך לראשונה מאז נפילת החומה ב-1989 במסגרת המחזור ה-10, כשאוניון תארח את המשחק הראשון והרטה את הגומלין באיצטדיון האולימפי במחזור ה-27. את העונה תנעל באיירן אצל וולפסבורג, כשדורטמונד במקביל תארח את הופנהיים. לחצו כאן ללוח המשחקים המלא.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי