רומניגה: "רוצים להחתים עוד שחקני על. סאנה יחשוב על עתידו"

קרל היינץ רומינגה
קרל היינץ רומינגה | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

באיירן מינכן פתחה את אימוניה' מנכ"ל המועדון כלל לא מודאג: "זו רק תחילת הקיץ, מחכים ל- "אפקט הדומינו". על הביקורת של סוכנו של נוייר: "מאמינים בדמוקרטיה, מותר להעביר עלינו ביקורת". הרננדז הוצג רשמית

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)
באיירן מינכן פתחה אתמול את אימוניה לקראת עונת 2019/20 לעיני כ-2,000 אוהדים, בסגל חסר, כשלא מעט שחקנים בכירים קיבלו מספר ימים חופש נוספים כמו מנואל נויר, רוברט לבנדובסקי, דויד אלאבה, קינגסלי קומאן, אך יצטרפו כמובן למחנה האימונים של הקבוצה בארה"ב. עד עתה בגרמניה מתחו ביקורת קשה על כך שאלופת גרמניה לא הצליחה לצרף שחקני התקפה בכירים לאחר עזיבתם של אריאן רובן ופרנק ריברי ("באיירן חייבת לחזק את הסגל שלה") אך אם תשאלו את המנכ"ל קרל היינץ רומניגה – הוא ממש לא מודאג.


"אנחנו פועלים במלוא המהירות אך לא שוכחים להיות חכמים, אנחנו רק בתחילת יולי, אל תשכחו את זה", הצהיר רומינגה שהבטיח: "עדיין לא היה "אפקט הדומינו", אחריו יתרחשו העברות רבות". הגרמי מתכוון לכך שהעברת אחת גדולה בכדורגל העולמי תשפיע על קבוצות רבות. למשל, אם ניימאר יעזוב את ברצלונה, סיכוי טוב שעוסמאן דמבלה יימכר, ואז באיירן מינכן תוכל לצרפו.


מנכ"ל באיירן הוסיף שהוא ממש לא עצבני והזכיר עסקאות גדולות של באיירן מינכן מהעבר, העברות שהבווארים סגרו בשלב מאוחר בחלון ההעברות. אריאן רובן הצטרף ב-28 באוגוסט (2009) וחאבי מארטינס (2012, שחקן הרכש היקר בהיסטוריה עד הקיץ הזה) וצ'אבי אלונסו (2014) הצטרפו ב-29 באוגוסט. הדאבליסטית השקיעה כבר 118 מיליון יורו הקיץ אך הגרמני בן ה-63 הבטיח: "עדיין לא סיימנו, אנחנו מוכנים להביא עוד שחקנים מובילים". האם השחקן הזה יהיה לירוי סאנה? רומינגה לא מתחייב: "הוא לא רצה לדבר על הזה במהלך החופשה שלו. הוא רוצה לחשוב על עתידו ואנחנו נחכה לראות האם הוא רוצה לעזוב. אנחנו מוכנים לפעול"



רומינגה התייחס גם לביקורת שהפנה סוכנו של מנואל נוייר שטען שהמועדון אינו תחרותי: "שוחחתי איתו על כך, השוער התנצל ואמר שלא היה לו קשר לדברים, זו הייתה דעתו של סוכנו בלבד. יש לנו קשר מיוחד עם תומאס (הסוכן), אבל אנחנו מאמינים בדמוקרטיה, מותר לאנשים להעביר ביקורת על באיירן.


בינתיים, לוקאס הרננדז, שחקן הרכש היקר בהיסטוריה של המועדון, הוצג רשמית יחד עם החולצה מס' 21. חסן סליהמידיץ' המנהל הספורטיבי אמר: "יש לנו יתרון שהוא יכול לשחק גם כבלם וגם כמגן שמאלי, יהיה לנו גיוון טקטי. אנחנו שמחים לקבל אלופי עולם". הרננדז עצמו היה נרגש: "אני שמח מאוד להיות כאן ומצפה לעונה טובה מאוד. איך אני מתאר את עצמי? אני חושב שאני חזק מנטאלית ומשקיע את כל כולי על המגרש".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי