באיירן רוצה למכור את דויד אלאבה, ארסנל בעקבות פפה

דויד אלאבה
דויד אלאבה | Matthias Hangst/Bongarts/Getty Images

העברות: בספרד טוענים: הבווארים הציעו את המגן השמאלי לברצלונה ולמנצ'סטר סיטי. התותחנים מוכנים להציע 70 מיליון ליש"ט עבור כוכב ליל, ומנגד איוובי חושש למעמדו. וגם: קוראה בדרך למילאן, ניוקאסל רוצה להתחזק

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)
רשמי
* אתלטיק בילבאו הודיעה על הארכת חוזהו של הקשר ראול גארסיה בעונה אחת, עד 2021, כאשר סעיף השחרור שהיה לו – בוטל. הקשר בן ה-34 שהצטרף מאתלטיקו מדריד בקיץ 2015, הודיע כי ברצונו לשחק עד גיל 39.




שמועות
* פיליפה לואיס, המגן הברזילאי בן ה-33 שסיים את חוזהו באתלטיקו מדריד, בדרך לפלמנגו. המגן צפוי לחזור למולדתו. לפי הדיווחים בספרד, בשני הבא יגיע כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על חוזה.


* מנצ'סטר יונייטד בעקבות ניקולא פפה. לפי "טיימס" האנגלי, השדים האדומים מנהלים שיחות עם ליל בימים האחרונים ויהיו מוכנים לשלם 70 מיליון ליש"ט עבור השחקן שהצטיין עם 22 שערי ליגה אשתקד.  לסנגלי בן ה-24 חוזה לעוד שלוש עונות והוא מבוקש בקבוצות גדולות רבות, אלא שיונייטד הבינה כי אף קבוצה אחרת לא הגישה הצעה רשמית עבורו.


* לפי "מונדו דפורטיבו", באיירן מינכן מעוניינת למכור את דויד אלאבה ואף הציעה אותו לברצלונה ומנצ'סטר סיטי במסגרת טרייד אפשרי לצירופם של עוסמאן דמבלה ולירוי סאנה בהתאמה. המגן בן ה-27 רוצה אתגר חדש ובאלופת גרמניה יודעים שבעונה הבאה מחירו יירד (מסיים את חוזהו ב-2021). באיירן שברה את שיא ההעברות שלה הקיץ כשצירפה את לוקאס הרננז ב-80 מיליון יורו, והוא יכול לשחק הן כבלם והן כמגן שמאלי


* ניוקאסל שוקלת לפנות לווסטהאם לגבי החלוץ אנדי קארול בן ה-30. המנג'ר סטיב ברוס מחזיק מהחלוץ ששיחק במדי המגפייז בין 2006 ו-2011, ולפי "הסאן" העובדה שסיים את חוזהו בפטישים ויוכל להצטרף בהעברה חופשית, משחקת לטובתו. ניוקאסל תפנה בקרוב לסוכנו.




* עדיין בשורות המגפייז, לפי "דיילי סטאר", דני רוז עשוי להיות הרכש הראשון של המאמן החדש. המגן האנגלי רוצה לעזוב את טוטנהאם. פריז סן ז'רמן מתעניין גם כן, אך ניוקאסל מתכננת הצעת בזק וצפויה להציע 15 מיליון ליש"ט עבורו.


* אנחל קוראה צפוי לעזוב הקיץ את אתלטיקו מדריד. מקורות בארגנטינה אישרו את הדיווחים ב"סקיי ספורט איטליה" לפיהם הקשר כבר סיכם את תנאיו בשורות מילאן. אתלטיקו דורשת 50 מיליון יורו עבור החלוץ אך צפויה להפחית בדרישותיה


* אלכס איוובי חושש למעמדו בארסנל במידה ו-ווילפריד זאהה יצטרף. איובי אמר בראיון גלוי לב: " תמיד נלחמתי וחיכיתי להזדמנות, אבל אני רוצה לשחק. אם זאהה יגיע, יהיה מאבק קשה ולא תישאר לי ברירה אלא לעזוב". הקשר הוסיף שבנבחרת ניגריה הוא משחק בעמדה חופשית יותר וכך נוח לו להציג את הכשרון שלו. בשנה שעברה רשם הקשר לא פחות מ-51 משחקים בהם כבש שישה שערים ובישל עוד תשעה.




* אנדרה שורלה שוקל לעבור לשחק ברוסיה, כך חשף סוכנו, אינגו האספל, בראיון לאתר הרוסי "ספורט24". הקשר הגרמני שמחזיק בחודש בבורוסיה דורטמונד עד 2021, הושאל בשנה שעברה לפולהאם שם כבש שישה שערים. הצהובים-שחורים צפויים לדרוש עבורו שמונה מיליון יורו. לוקומוטיב מוסקבה וספרטק מוסקבה גילו עניין לפי הדיווח.


* רומריו פירס, אקס מכבי חיפה, מכבי נתניה ומכבי פתח תקווה, התיר את חוזהו באסטרה ג'ורג'יו הרומנית וצפוי להישאר במדינה ולחתום בסיביו.


* מקורות באיטליה מדווחים כי יובנטוס שוקלת למכור הקיץ את החלוץ מויזה קן. לפי הדיווח, הגברת הזקנה זקוקה להכנסה לאחר ההשקעה ברכישתו של מתייס דה ליכט, והחלוץ יוכל לעבור לקבוצה אחרת שם יקבל דקות משחק רבות מדי. יובה צפויה לדרוש עליו 30 מיליון יורו, אך תרצה להכניס בחוזה סעיף רכישה בחזרה בתמורה ל-40 מיליון יורו.


* נאפולי מתחילה להתייאש מהקשיים בהחתמתו של חאמס רודריגס ולפי "לאקיפ" הצרפתי ישנה אלטרנטיבה: נביל פקיר, הקשר הצרפתי של ליון. בקבצה בטוחים שפקיר יעדיף להצטרף לשורותיה ולא לבטיס שלפי הדיווחים קרובה להחתימו.


* על פי "פוטבול איטליה", אנדרה סילבה, חלוצה של מילאן בדרך לצרפת. מונאקו אשר מעוניינת בשירותיו של הפורטוגלי בן ה-23, מוכנה לשלם עליו 30 מילון יורו. בעונה החולפת כבש במדי סביליה, בה שחק בהשאלה, 11 שערים והוסיף עוד שלושה בישולים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי