באיירן מינכן סיימה את המסע בארה"ב עם 0:1 על מילאן

לאון גורצקה
לאון גורצקה | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

לאון גורצקה הכניע את ג'אנלואיג'י דונארומה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה והעניק לבווארים ניצחון מינימלי על הרוסונרי. לבנדובסקי וגנאברי נעדרו, תיאו הרננדס ערך בכורה בקבוצה של מרקו ג'יאמפאולו

(גודל טקסט)
באיירן מינכן השיגה הלילה (בין שלישי לרביעי) את ניצחונה השני במשחקי ההכנה, כשגברה 0:1 על מילאן במסגרת הצ'מפיונס קאפ בארצות הברית. לאון גורצקה הבקיע את שער הניצחון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, מבישול של ג'ושוע קימיך שמצא אותו במסירת עומק יפה, שאותה הקשר המשיך בקלות אל הרשת.


ניקו קובאץ' העניק מנוחה לטיאגו אלקנטרה ודויד אלאבה שעלו במחצית השנייה, בעוד חאבי מרטינס, סרג' גנאברי ורוברט לבנדובסקי סובלים כל אחד מפציעות שריר קטנות ולכן לא נטלו חלק במשחק. במקומו של המגן האוסטרי עלה אלפונסו דיוויס בן ה-18 באגף שמאל, בעוד בצד ימין של ההגנה בנז'מן פבאר השלים 90 דקות והציג יכולת טובה.


בצד של הרוסונרי תיאו הרננדס ערך הופעת בכורה אחרי שהצטרף הקיץ מריאל מדריד וגם בנו של פאולו מלדיני, דניאל, פתח גם הוא בהרכב הראשון ואף שלח בעיטה אל המשקוף, אך הבדלי הרמות היו ברורים למרות ההפסד המינימלי ולקבוצה של מרקו ג'יאמפאולו יש עוד הרבה עבודה לקראת העונה החדשה.




שחקני באיירן מינכן יחזרו ביום רביעי לאימונים ובשבוע הבא יארחו את 'גביע אאודי' באליאנץ ארנה, שבו ישתתפו גם ריאל מדריד, טוטנהאם ופנרבחצ'ה. זו תהיה החזרה הגנרלית של הבווארים לקראת הסופרקאפ הגרמני, שבו יפגשו את בורוסיה דורטמונד ב-3 באוגוסט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי