באיירן התנצלה בפני סיטי על הדיבורים על לירוי סאנה

לירוי סאנה
לירוי סאנה | Gettyimages

האנגלים כעסו על הבווארים שנהגו בחוסר כבוד כשיש לשחקן חוזה. קובאץ אישר: "התקשרתי לפפ, להבא אעצור את עצמי". רומינגה: "העברות במאה מיליון יורו הן לא רגילות". היום: גמר גביע אאודי נגד טוטנהאם

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)
ביום שבת ייצא לדרך הסופר קאפ הגרמני בין באיירן מינכן לבורוסיה דורטמונד ונראה שהאלופה מוכנה מאוד, על אף שלא התחזקה בחלק הקדמי. הבווארים הביסו אתמול 1:6 את טוטנהאם בחצי גמר טורניר "אאודי" הביתי כשכבר אחרי 40 דקות לוח התוצאות הראה על 0:5 והיום (רביעי) יפגשו את טוטנהאם בגמר (21:25, שידור ישיר בספורט1). בגרמניה החמיאו לקבוצה של ניקו קובאץ'. "באיירן הציגה את עצמה במלוא עוצמתה", נכתב ב"בילד" הגרמני, שם תהו בקול רם האם רנאטו סאנצ'ז שכבש את השער הראשון וג'רום בואטנג יפתחו בהרכב גם נגד הקבוצה בצהוב-שחור.


קובאץ' עצמו היה מרוצה: "אני רוצה לשלוח מחמאות גדולות לשחקנים שעשו משחק גדול, היה כיף לצפות בהם. ברור שהשחקנים מבינים שמשחקי ההכנה חשובים והם בהחלט ישפיעו על ההרכב הראשון. זו הסיבה שכולם נתנו 100%. המאבק על ההרכב לא פשוט". 


בבאיירן התאכזבו מהפציעה של סרג' גנאברי בעטייה נאלץ לצאת כבר לאחר עשרים דקות והוא בספק למשחק נגד בורוסיה דורטמונד, אלא שמי שהחליף אותו היה תומאס מולר שכבש שלושער ונראה נפלא. אלה היו השערים הראשונים של השחקן במהלך הקיץ ובקבוצה מקווים שאחרי שלוש עונות בינוניות בהן כבש 33 שערים בלבד – הגרמני יחזור לעצמו.

אולם, עם כל הכבוד לניצחון, בגרמניה עסקו בעיקר בסאגת לירוי סאנה. במועדון הבווארי התנצלו בפני מנצ'סטר סיטי על הדיבורים האגרסיביים על רצונם להחתים את הקשר הגרמני שמחזיק בקבוצה עד 2021. בתקשורת נכתב שהיחסים בין הקבוצות מעורערים. "דיברתי עם פפ גווארדיולה. אני יודע שלשחקן יש חוזה בקבוצה, התנצלתי גם בפני המועדון, להבא אעצור את עצמי בזמן", אמר קובאץ'.




קרל היינץ רומינגה הוסיף שלא אהב את ההתבטאויות של המאמן שלו ואמר: "עלינו לכבד את החוזים של השחקנים, זו גם תקנה של פיפ"א". על החתמתו של סאנה: "אנחנו עובדים קשה מאוד על ההעברות. השוק לא רק יקר מאוד אלא גם קשה. שחקנים טובים יקרים מאוד, גם עבור באיירן, וזה לא וודאי ששחקן יצליח. חשוב שלמועדון תהיה פילוסופיה משלו בשוק. העברות במאה מיליון יורו הן שוק לא רגיל".




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי