"סאנצ'ו פשוט זהר על המגרש". קובאץ': "אני לא מרוצה"

שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים
שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים | Stuart Franklin/Bongarts/Getty Images

בגרמניה החמיאו לצהובים-שחורים לאחר הזכייה בסופר קאפ: "סימן קריאה ראשון מצד הקבוצה של פאברה". בבאיירן כעסו על הטעויות בהגנה וחוסר היעילות. וגם: דורטמונד העבירה מסר לקראת 2019/20

(גודל טקסט)
עונת הכדורגל בגרמניה נפתחה אתמול (שבת) עם ניצחון 0:2 של בורוסיה דורטמונד על באיירן מינכן בקרב הענקיות בסופר קאפ הגרמני. האלופה איבדה את התואר לראשונה מזה שלוש עונות בעוד לצהובים-שחורה הייתה זו זכייה שישית, וראשונה מאז 2014. בגרמניה החמיאו לסגנית האלופה ותהו האם השנה היא תהיה מסוגלת לזכות בתואר החשוב באמת. "סימן קריאה ראשון מצד דורטמונד!" ו"סופר ניצחון", נכתב ב"בילד", בעוד ב"קיקר" החמיאו לג'יידון סאנצ'ו שזהר: "בהתחלה כמבשל ואחר כך ככובש, ואפילו באירוע המכוער היחיד במשחק הוא היה במרכז העניינים".


בתקשורת התייחסו כמובן לדריכה המכוערת של גושוע קימיץ על הקשר האנגלי כאשר הגרמני, למזלו, קיבל כרטיס צהוב בלבד. בסיום המשחק הוא נזקק לתחבושת עבה על קרסולו אך לא מדובר בפציעה רצינית. קימיך התנצל לאחר המשחק: "רציתי לקחת את הכדור עם הסוליה אבל הוא שם את הגוף שלו, לא התכוונתי לפגוע בו ועשו מזו סצנה גדולה מדי".


בבאיירן בירכו את דורטמונד על הזכייה. המאמן ניקו קובאץ': "הפסדנו את המשחק ואנחנו עצובים. היינו מסודרים אבל לא מספיק טובים. שלטנו במשחק וביצענו שתי טעויות אותן דורטמונד ניצלה. לא ניצלנו את ההזדמנויות שלנו. אנחנו בשבוע הרביעי של ההכנה וזה היה משחק ראשון עם ההרכב החזק כי אי אפשר לחכות יותר. כמובן שאני לא מרוצה, גם עם האופן בו הגנו במתפרצות שלהם".



מנואל נוייר: "אהבתי את המחצית הראשונה שלנו כי יכולנו לכבוש, לאחר מכן עשינו טעויות שבלעדיהן היינו יכולים לנצח. בעיקרון, אנחנו עדיין מרוצים מההכנה שעשינו". קימיך סיכם את המשחק מנקודת מבטו: "שתי הקבוצות הרבו לטעות, דורטמונד ניצחו בצדק אבל הם לא היו טובים יותר".


בדורטמונד חגגו תואר ראשון מאז הזכייה בגביע הגרמני ב-2016/17. סבסטיאן קל אמר: "ברור שאנחנו שמחים. ידענו שמדובר במשחק גדול שגורר עניין. אנחנו רוצים להמשיך את התנופה הזו".


הקפטן מרקו רויס: "זו הייתה התחלה טובה לעונה אך מצד שני המשחק לא מהווה קנה מידה אמיתי לעונה הנוכחית משום ששתי הקבוצות עדיין עסוקות בהכנות. זה היה משחק נפלא עם הרבה הזדמנויות לשני הצדדים. היינו יותר יעילים ולכן אנחנו ראויים. לא נגזים בחגיגות אבל אנחנו בהחלט גאים". על אף דבריו של הקפטן, בחשבון הטוויטר של הקבוצה העבירו מסר ברור לקראת העונה שבפתח.






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי