פציעת סאנה חמורה משחשבו, העברתו לבאיירן תבוטל?

לירוי סאנה
לירוי סאנה | Michael Regan/Getty Images

לטענת "בילד", קשר מנצ'סטר סיטי שנפצע במגן הקהילה עלול לעבור ניתוח שישבית אותו לפחות עד 2020. הבווארים ממתינים לתוצאות הבדיקה המכרעת וחוששים שעסקת 100 מיליון היורו לא תצא לפועל

(גודל טקסט)

בסוף השבוע נראה היה שעסקת לירוי סאנה לבאיירן מינכן סגורה ונעולה, כשרק חתימת כל הצדדים חסרה, אלא שביום ראשון בערב עלה הקשר בהרכב מנצ'סטר סיטי במשחק מגן הקהילה נגד ליברפול, נפצע בשלב מאוד מוקדם של המפגש והוחלף. תחילה היה נראה שלא מדובר בפגיעה שצריכה להטריד את המועדונים והשחקן, אלא שלפי פרסום ב"בילד" הערב (רביעי), בהחלט ייתכן שעסקת 100 מיליון היורו תבוטל.

לפי הדיווח בגרמניה, תחת הכותרת "בלעדי", הפציעה של לירוי סאנה כנראה חמורה משהעריך תחילה הצוות הרפואי של מנצ'סטר סיטי ובהחלט יכול להיות שהקשר בן ה-23 ייאלץ לעבור ניתוח שישבית אותו למספר חודשים, ככל הנראה לפחות עד שנת 2020. ההחלטה צפויה להתקבל מחר, אחרי שהקשר יעבור בדיקות נוספות ומכריעות בסוגיה.

באותו "בילד" פרסמו בסוף השבוע שסאנה כלל לא ישותף במגן הקהילה כדי לא לסכן את העסקה, שבמסגרתה אמור היה להימכר הקשר מאלופת אנגליה לאלופת גרמניה עבור 100 מיליון יורו, אך פפ גווארדיולה כאמור פתח עם השחקן וראה אותו יוצא בשלב מאוד מוקדם של ההתמודדות. אם תקבל מחר ההחלטה שעליו לעבור הליך כירורגי, העסקה ככל הנראה תבוטל, כשגם ישנה האפשרות שמחירו יירד בצורה משמעותית ויאפשר את קיום העסקה.


סאנה. העסקה בסכנה גדולה (Marc Atkins / Contributor)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי