בואטנג בראיון מפתיע: "מתנצל על מה שעשיתי"

ג'רום בואטנג
ג'רום בואטנג | CHRISTOF STACHE/AFP/Getty Images

בראיון ל'בילד' הגרמני, הבלם ביקש סליחה מחבריו על ההיעדרות מחגיגות האליפות והבהיר כי הוא מגיע לעונה הקרובה בגישה אחרת. האם יחזור להרכב של ניקו קובאץ'?

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

עונת המבחן של ג'רום בואטנג מתחילה. לאחר השנה המטלטלת שעבר אשתקד במדי אלופת גרמניה, היום (ראשון) התראיין ל'בילד' הגרמני ופתח בהתנצלות מפתיעה: "אני רוצה להתנצל בפני כל האוהדים על ההתנהגות שלי בסוף העונה שעברה". אמר בואטנג

"התנהגתי לא בסדר. לא רציתי לפגוע באף אחד. התאכזבתי מהסיטואציה שאני נמצא בה ולכן פעלתי ככה". בואטנג כמובן מדבר על חגיגות אליפות גרמניה מהם נעדר. כזכור בואטנג היה אמור לעבור לפ.ס.ז' בקיץ שעבר, אך המאמן הקרואטי, ניקו קובאץ' שכנע אותו להישאר. בחצי הראשון של העונה לבואטנג היה מקום של קבע בהרכב, אך לקראת סיום העונה הוחלף ע"י ניקולס שולה, ומאז ימיו במינכן נראים ספורים.

מספר קבוצות ניסו לצרף את בואטנג בקיץ, ביניהם פ.ס.ז', אספניול ופרנקפורט, בה משחק אחיו, אך הבלם החליט להישאר ולהילחם על מקומו: "אני חושב שהראיתי בהכנה שאני עושה הכל כדי להיות בשיא הכושר. מה שעשיתי קודם לכן לא היה מקובל".

ג'רום בואטנג. תסכול רב בעקבות היו שחקן ספסל (ODD ANDERSEN/AFP/Getty Images)
ג'רום בואטנג. תסכול רב בעקבות היו שחקן ספסל (ODD ANDERSEN/AFP/Getty Images)


היכולת של בואטנג לא נעלמה מעיני מאמנו, שאמר עליו: "הוא אחד משלנו". כעת נותר לראות כיצד ישתלב חזרה בחוליית ההגנה החזקה של הבווארים, שרכשו בקיץ את לוקאס הרננדס ובנז'מין פבאר. בואטנג שותף בהפסד 2:0 לדורטמונד בסופרקאפ הגרמני וכעת יהיה מעניין לראות אם ימשיך לקבל קרדיט גם בפתיחת הבונדסליגה. 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי