צפו: פרנקפורט ולייפציג הזיעו בדרך לסיבוב השני בגביע הגרמני

שחקני לייפציג חוגגים
שחקני לייפציג חוגגים | Stuart Franklin/Bongarts/Getty Images

קבוצתו של אדי הוטר חזרה מפיגור כפול בזכות שלושער של אנטה רביץ', פיינליסטית העונה שעברה גברה על אוסנברוק עם צמד של מרסל סאביצר. הרטה ברלין הביסה את אייכסטאט 1:5

(גודל טקסט)
משחקי הסיבוב הראשון בגביע הגרמני נמשכו היום (ראשון), ללא הפתעות מרעישות אך כמו שנהוג בגרמניה – עם הרבה שערים. מבין נציגות הבונדסליגה, הרטה ברלין הייתה היחידה שלא הזיעה, עם ניצחון מוחץ על אייכסטאט. פרנקפורט, ללא טאלב טוואטחה שנותר כרגיל מחוץ לסגל, ניצחה את מנהיים בזכות שלושער של אנטה רביץ' ופיינליסטית העונה הקודמת רד בול לייפציג גברה על אוסנברוק.


אייכסטאט – הרטה ברלין 5:1
האורחים הלמו מוקדם ביריבה מהליגה הרביעית, עם שערים של דארידה ואיביסביץ' בדקות 11 ו-12 בהתאמה. האחרון השלים צמד וכבש את השלישי בדקה ה-31. במחצית השנייה קוגל צימק (52), אבל קאלו (62) ואסוויין (75) השלימו את התבוסה.


מאנהיים – איינטרכט פרנקפורט 5:3 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
הקבוצה מהליגה אותתה לסנסציה כמו זו שביצעה ורל אתמול, כשעלתה ליתרון 0:2 תוך 11 דקות בזכות צמד של ואלמיר סולימאני (הראשון בדקה השלישית). פרנקפורט חזרה לשוויון 2:2, עם שערים של דאיצ'י קמאדה (21) ופיליפ קוסטיץ' (45), אבל מנהיים לא ויתרה ועלתה פעם נוספת ליתרון, מרגליו של יאן-הנדריק מרקס (72). בשלב הזה, אנטה רביץ' החליט שזה מספיק והפציץ שלושער (76, 81 ו-88) בדרך לסיבוב הבא.




אוסנברוק – ר.ב. לייפציג 3:2
מרסל סאביצר כבש את הראשון לזכות האורחים בדקה השביעית, אך היריבה מליגת המשנה איזנה תוך שתי דקות באדיבותו של אטיין אמנידו. לוקאס קלוסטרמן (29) וסאביצר (31), עם השני שלו, העלו את הקבוצה שהפסידה בגמר הגביע בעונה הקודמת ל-1:3, לפני שמרקוס אלברס צימק בפנדל (73) שלא הספיק כדי להשאיר את קבוצתו בחיים.




תוצאות נוספות
האלברשטאט – אוניון ברלין 6:0
לובק – סנט פאולי – 3:3 (4:3 בפנדלים)
אוברנוילנד – דארמשטאט 6:1
רודינגהאוזן – פאדרבורן 3:3 (4:2 בפנדלים)
סארברוקן – רגנסבורג 2:3
סאלמרור – הולשטיין קיל 6:0
דואיסבורג – גרוייטר פירט 0:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי