דורטמונד רוצה להמשיך במומנטום, קלן מחפשת ניצחון בכורה

שחקני דורטמונד חוגגים
שחקני דורטמונד חוגגים | Lars Baron/Getty Images

סגנית האלופה, שפתחה עונה עם ניצחון מוחץ על אוגסבורג, תנסה להמשיך באותו קו נגד העולה החדשה. רומן בורקי התאושש מפציעה ויחזור לעמוד בשער, מריו גצה ויוליאן בראנדט נלחמים על מקום בהרכב

(גודל טקסט)

אחרי שפתחה את העונה עם 1:5 מהדהד על אוגסבורג במחזור הראשון, בורוסיה דורטמונד תנסה להמשיך במומנטום כאשר תתארח אצל העולה החדשה פ.צ קלן מחר (שישי, שידור ישיר בספורט1 החל מ-21:20). כבר בתחילת העונה עלו הצהובים-שחורים ליתרון של 2 נקודות בטבלה על פני באיירן מינכן (שסיימה ב-2:2 נגד הרטה ברלין), פער שלוסיאן פאברה וחניכיו ישמחו להגדיל. קלן הפסידה 1:2 לוולפסבורג במחזור הראשון והיא תנסה לרשום ניצחון בכורה לעיני הקהל הביתי.

מתאו מוריי הוא היחיד שייעדר מהסגל של דורטמונד בהתמודדות בעקבות פציעה, בעוד השוער רומן בורקי אמור לחזור להרכב ורפאל גריירו, שחזר להתאמן עם הקבוצה, ייכלל בסגל.

לקראת המשחק, פאברה התייחס למריו גצה, שנופל בין הכסאות בתוך הכשרון האינסופי שיש לדורטמונד בהתקפה, כשברקע המשא ומתן בינו לבין המועדון להארכת חוזהו: "הוא שיחק 20 דקות נגד אוגסבורג, המצב היה דומה גם בשנה שעברה. יש לנו תחרות גדולה והרבה אופציות בחלק הקדמי".

צרות של עשירים. לוסיאן פאברה. (AFP)
צרות של עשירים. לוסיאן פאברה. (AFP)

גם לרכש הנוצץ יוליאן בראדנט אין מקום מובטח בהרכב, על כך אמר המאמן: "זה תלוי בשיטה שלנו. לא סביר שנשנה את המערך בשבילו, חשוב שהוא יהיה גמיש. הוא שחקן טוב מאוד".

המארחים ינסו לשפר את הסטטיסטיקה במשחקי הבית נגד דורטמונד, שאותה ניצחו רק חמש פעמים ב-21 המשחקים האחרונים באצטדיון "ריין אנרג'י". בשמונה העונות האחרונות שלה בבונדסליגה, רק פעם אחת הצליחה קלן לנצח את המשחק הבית הראשון (שלוש תוצאות תיקו וארבעה הפסדים), נתון נוסף שהיא תרצה לשפר. אם תצליח העולה החדשה להפתיע את סגנית האלופה, זה יהיה הניצחון הראשון שלה בליגה הבכירה מאז מרץ 2018.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי