פאברה זכה לשבחים אחרי מהפך נוסף: "הציל את דורטמונד"

שחקני דורטמונד
שחקני דורטמונד | Matthias Hangst/Bongarts/Getty Images

שני מחזורים ברציפות שהצהובים שחורים נקלעים לפיגור, אבל זה לא מנע מהם לצבור 6 נקודות מ-6 אפשריות: "ניצחון משמח מאוד", טען המאמן שחילוף כפול שביצע הוביל למהפך. רויס: "הצבנו מטרות גדולות, צריך סגל רחב"

(גודל טקסט)

שני מחזורים הסתיימו בבונדסליגה, בשניהם ניצחה דורטמונד בצורה מרשימה – ובשניהם היא גם ספגה ראשונה. אחרי שסגנית האלופה ספגה כבר בדקה הראשונה ב-1:5 על אאוגסבורג במחזור הפתיחה, אתמול זה קרה לה בקלן. דומיניק דרקסלר הפתיע אותה בנגיחה בדקה ה-29, אבל ג'יידון סאנצ'ו (70), אשרם חכימי (86) ופאקו אלקאסר (90) השלימו מהפך ברגעי הסיום כדי לשמור על המקום הראשון.

היה זה משחק בית ראשון של קלן אחרי 475 ימים, כידוע מדובר בעולה חדשה מליגת המשנה, ולעיני 50,000 צופים שיצרו אווירה מטורפת, "בעלת יצרים ואגרסיביות" כינו זאת ב"בילד", בתקשורת הגרמנית התלהבו מהמהפך של דורטמונד כשלמירב המחמאות זכה המאמן לוסיאן פאברה – "האיש שהציל את דורטמונד". הוא ביצע חילוף כפול בדקה ה-62, יוליאן ברנדט וחכימי עלו במקום וייגל ושולץ, ומשם הקצב השתנה ופערי האיכות התגלו.

פאברה טען במסיבת העיתונאים אחרי המשחק: "זה ניצחון שמשמח אותנו מאוד, כי זה היה משחק קשה. קלן קבוצה חזקה שיודעת ללחוץ ולחלץ כדורים".


חכימי. נכנס ובמהרה גם כבש (Lars Baron/Bongarts/Getty Images)

מרקו רויס נשאל על חבריו שעלו מהספסל ועשו את השינוי: "הצבנו מטרות גדולות לפני העונה וזו הסיבה שצריך סגל רחב. נצטרך כל אחד מהשחקנים בקבוצה בשביל להצליח, השבועות הקשים עוד לפנינו".

ברנדט שהיה מהבולטים בחצי השעה ששיחק מאז שעלה מהספסל הוסיף: "שחקנים נמצאים על הספסל בשביל לתת את הדחיפה הזו. אשרף כבש ואני גם עשיתי את הכי טוב שלי כדי להוסיף לקבוצה מהירות. הראינו כמה זה חשוב שיש שחקנים שיכולים להיכנס ולתרום וזה מעיד על העומק שיש לנו בסגל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי