אוהד שאלקה התלונן במשטרה: לא שרקו לשני פנדלים

אמין האריט
אמין האריט | Martin Rose/Bongarts/Getty Images

הכחולים מגלזנקירשן מתקשים להתאושש מההפסד 3:0 לבאיירן מינכן, במהלכו החליט צוות השיפוט שלא להעניק בעיטות עונשין למרות נגיעות יד ברחבה מצד שחקני האלופה. אחד האוהדים החליט בתגובה להגיש תלונה ותיפתח חקירה

(גודל טקסט)
באיירן מינכן רשמה בשבת האחרונה את ניצחונה הראשון העונה בבונדסליגה, ועשתה זאת בסטייל כאשר הביסה 0:3 בגלזנקירשן את שאלקה הודות לשלושער של רוברט לבנדוסקי, כוכב האלופה שלמעשה כבש את כל חמשת שערי הליגה שלה אחרי שני מחזורים.


אלא שעם כל הכבוד לחלוץ הפולני, סיפור המשחק עבור רבים הוא קבלת ההחלטות של צוות השיפוט – כולל אלו שנמצאים בחדר ה-VAR – שהתעלמו משתי נגיעות ידיים של שחקני באיירן מינכן ברחבת האורחת, משמע שני פנדלים שבשאלקה טענו שנגזלו מהם. בשאלקה כל כך זעמו על ההחלטות, עד כדי כך שאפילו עמוד הטוויטר הרשמי של המועדון פרסם את שחקני באיירן מינכן חוגגים את אחד השערים כשכל ידיהם נערכו ונמחקו כלא היו.


הבוקר (שלישי) התברר כי גם אחד מאוהדי שאלקה לקח קשה את החלטות צוות השופטים והוא החליט להגיע לתחנת המשטרה המקומית ולהגיש תלונה נגד שופטי המשחק, כולל שופטי ה-VAR. הסיבה לתלונה כאמור היא שתי בעיטות עונשין מ-11 מטרים שלא נשרקו לזכות קבוצתו והמשטרה, גם אם בלית ברירה, הודיעה כי תפתח בחקירה.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי