בגרמניה מתלהבים: "קוטיניו ולבנדובסקי – צמד כוכבים חדש"

פיליפה קוטיניו, רוברט לבנדובסקי
פיליפה קוטיניו, רוברט לבנדובסקי | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

החלוץ שפתח את העונה בסערה עם חמישה שערי ליגה בשני מחזורים, סוחט מחמאות ממתיאוס ("הוא לא מרוויח מספיק, הוא תמיד כשיר, יציב, מבקיע שערים") ומבסוט מהקשר שהצטרף: "שחקן ברמה עולמית, יכול לשחק בכל מקום"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)
באיירן מינכן חזרה לעצמה במחזור השני בבונדסליגה כשהביסה 0:3 את שאלקה במשחק החוץ. זו הייתה תצוגת תכלית של רוברט לבנדובסקי שכבש שלושער, ויחד עם הצמד במחזור הפתיחה נגד הרטה ברלין, החלוץ הפולני שוב מסתער על תואר מלכות השערים כשהרשית כבר חמישה שערים. לשחקן העבר הגרמני לותר מתיאוס זה הספיק כדי לשבח את החלוץ, עליו כתבו בגרמניה שגם בעונתו העשירית בבונדסליגה שום דבר לא מספיק לו


מתיאוס כתב עליו בטור: "הדבר הכי מדהים אצלו הוא שלבנדובסקי שיחק ב-96% מהמשחקים מאז הצטרף לבאיירן. הוא לא מרוויח מספיק ביחס לסטטיסטיקה המדהימה שלו. הוא כמעט ולא נופל אל כר הדשא, תמיד בריא, לעתים רחוקות הוא מוחלף. הוא תמיד עקבי ויציב. בשבילי הוא חלוץ הרחבה הטוב ביותר".


החלוץ (31) שמרוויח את השכר הגבוה ביותר בבאיירן (כ-15 מיליון יורו בעונה) מחזיק בחוזה בדאבליסטית הגרמנית עד 2021. בקיץ הוא רמז לא אחת על כך שבאיירן לא מספיק תחרותית כדי לזכות בליגת האלופות, אך לאחרונה החלוץ שבע רצון מצירופם של איבן פרישיץ' ופיליפה קוטיניו. לבנדובסקי אמר: "קוטיניו שחקן ברמה עולמית, איתו נהיה בלתי צפויים ומסוכנים. הוא יכול לשחק בצד שמאל, כמספר 10, בכל מקום. הוא יכול להוות את הערך המוסף, בעיקר במשחקים הגדולים בליגת האלופות".



רוברט לבנדובסקי חוגג. פתח עונה בסערה (UWE KRAFT/AFP/Getty Images)


על פרישיץ' איתו שיחק בדורטמונד: "הוא יכול להוות הפתעה גדולה, הוא טוב בשני האגפים, מכדרר, חזק ומהיר. הוא יכול לדרבן שחקנים שמשחקים בהרכב וליצור תחרות גדולה". לסיום התייחס ליריבה בצהוב-שחור: "הם התחזקו בקיץ ויש להם קבוצה גדולה, אבל אנחנו איכותיים יותר".


בגרמניה נכתב לא מעט על ההערכה ההדדית בין שני כוכבי באיירן וששיתוף הפעולה הפולני-ברזילאי, לבנדובסקי-קוטיניו, יוביל את באיירן להצלחות. "צמד עליון חדשות", נכתב ב"קיקר" כשבבאיירן כבר מתלהבים מכל נגיעה בכדור של הברזילאי שהודה שהוא עדיין לא בכושר. השוער מנואל נוייר אמר: "הוא מישהו שתמיד רוצה את הכדור, זה טוב שיש לנו שחקן כזה בקבוצה". המנהל המקצועי חסן סליהמידיץ' אמר: "קשה להאמין שהוא אצלינו, באמת כיף לראות אותו". הקשר הברזילאי עלה מהספסל במהלך הניצחון על שאלקה ושותף ל-33 דקות ומעניין לראות האם יקבל את חולצת ההרכב לראשונה במשחק הקרוב נגד מיינץ ביום שבת (16:20, שידור ישיר בספורט3).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי