צפו: 1:6 מבריק לבאיירן על מיינץ, הפסד בכורה לדורטמונד

שחקני באיירן מינכן חוגגים
שחקני באיירן מינכן חוגגים | Alex Grimm/Bongarts/Getty Images

האלופה הפכה פיגור מוקדם לחגיגת שערים מוחצת, כאשר שישה שחקנים שונים נטלו חלק בכיבוש השערים. פרישיץ' רשם שער ובישול בכורה. הצהובים נכנעו 3:1 לאוניון ברלין, אשר רשמה ניצחון בכורה היסטורי בבונדסליגה

(גודל טקסט)
המחזור השלישי בבונדסליגה יצא היום (שבת) לדרך במספר מוקדים שונים כאשר במרכזם ניצבה באיירן מינכן, שביצעה מהפך נגד מיינץ וניצחה 1:6, כשבהרכבה פתחו לראשונה פיליפה קוטיניו ואיבן פרישיץ'. אוניון ברלין ניצחה את 1:3 את דורטמונד ורשמה היסטוריה עם ניצחון בכורה בהיסטוריה במסגרת הבונדסליגה. בנוסף, פטר בוס ובאייר לברקוזן סיימו בתיקו מאופס נגד הופנהיים, ואילו שאלקה הביסה 0:3 את הרטה ברלין.


באיירן מינכן – מיינץ 1:6
לאחר השלושער של רוברט לבנדובסקי בשבוע שעבר נגד שאלקה, המאן ניקו קובאץ' בחר להמשיך להעניק קרדיט לצמד המורכב מהפולני וקינגסלי קומאן, אחר הוסיף אליהם תוספת כוח רצינית בדמותם של איבן פרישיץ' ופיליפה קוטיניו. הפערים בין הצדדים כמעט ולא נראו לעין בדקות הראשונות, ואילו בדקה השישית מיינץ היממה את כל יושבי האליאנץ ארנה, כאשר החלוץ ההולנדי ז'אן פול בואטיוס הכניע את מנואל נוייר בעזרת ראשו. 0:1 למיינץ.


אלופת גרמניה התעשתה על עצמה עוד בדקות המחצית הראשונה, ובדקה ה-36 רשם המגן החדש בנז'מין פבאר שער בכורה במדי הבווארים, כאשר פרישיץ' בישל לראשונה. המהפך הצפוי הושלם על סף הירידה להפסקה, כאשר המגן השני, דויד אלאבה, סיפק כדור חופשי מרהיב. 1:2 לבאיירן מינכן במחצית.


ביצוע מושלם של המגן האוסטרי. (Alex Grimm/Bongarts/GettyImages)
ביצוע מושלם של המגן האוסטרי. (Alex Grimm/Bongarts/GettyImages)


החגיגה של המקומיים המשיכה גם במחצית השנייה, כאשר בדקה ה-54 שוב פבאר ופרישיץ' היו מעורבים בשער במשחק, רק שהפעם הצרפתי בישל לקרואטי שער בכורה. 1:3 לבאיירן. עשר דקות לאחר מכן קינגסלי קומאן תרגם כדור קרן לשער הרביעי לקבוצתו, ואילו לבנדובסקי הצטרף לחגיגה בדקה ה-78 שערו השישי בליגה, וקבע 1:5 מוחץ. אקורד הסיום הגיע מכיוונו של אלפונסו דיוויס הקדני, שחתם את הניצחון חגיגי. 1:6 בסיום.


אוניון ברלין – בורוסיה דורטמונד 1:3 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
דורטמונד רצתה להמשיך את הריצה הנפלאה בליגה ולרשום ניצחון שלישי ברציפות אשר היה שומר על מאזנה המושלם, אך היא לא ציפתה למה שהתרחש. מול הצהובים ניצבה אוניון ברלין העולה החדשה, אשר אירחה את ההתמודדות אל מול אצטדיון גועש ורועש, שכנראה עשה את העבודה משום שבדקה ה-22 המקומיים עלו ליתרון 0:1 משער מבריק של מאריוס בוטלר. השיוויון של סגנית האלופה הושג שלוש דקות לאחר מכן, כשאר ג'יידו סאנצ'ו בישל בפעם השלישית העונה לפאקו אלקאסר.


בעקבות אבוקות רבות שהאוהדים המקומיים הדליקו ביציעים, שופט המשחק נאלץ לעצור את המשחק למספר דקות, אך לאחר שחודש נראה שרק קבוצה אחת עיכלה את המתרחש, וזו הייתה אוניון אשר החזירה לזכותה את היתרון במשחק, לאחר שבוטלר השלים צמד בדקה ה-50. 1:2 לאוניון ברלין. החגיגה של המקומיים הפכה להתפרצות רגשות גדולה בדקה ה-75, כאשר סבסטיאן לארסון הבקיע את השער השלישי והבטיח ניצחון ראשון בהיסטוריה של המועדון מהבירה בבונדסליגה. 1:3 בסיום.


מופע פירוטכני עצום של אוהדי אוניון, שחגגו ניצחון היסטורי (ODD ANDERSEN/AFP/Getty Images)
מופע פירוטכני עצום של אוהדי אוניון, שחגגו ניצחון היסטורי (ODD ANDERSEN/AFP/Getty Images)


באייר לברקוזן – הופנהיים 0:0
המארחת הגיעה למשחק כשהיא מושלמת עם שש נקודות שהשיגה בשני המחזורים הראשונים, מול ניצחון והפסד של הופנהיים. היום היא נעצרה בביתה מול האורחת, במשחק שהסתיים ללא שערים. לברקוזן שמרה על מקומה בצמרת הגבוהה עם שבע נקודות משלושה משחקים.


שאלקה – הרטה ברלין 0:3
שתי הקבוצות הגיעו למשחק עם נקודה בודדת לכל אחת בתום שני מחזורים. הרטה נותרה עם נקודה אחת, בעוד שאלקה כבר עם ארבע נקודות אחרי ניצחון 0:3. ניקלאס שטרק עם שער עצמי (38), קארים רקיק עם שער עצמי נוסף (48) ושער נוסף של ג'ונג'ו קני (85), העניקו למארחת את הניצחון הראשון העונה.




וולפסבורג – פדבורן 1:1
הפתעה גדולה נרשמה בפולקסווגן ארנה, כאשר וולפסבורג איבדה נקוטדות לראשונה העונה, נגד פדבורן הצנועה. האורחת הייתה הראשונה לעלות על לוח התוצאות, כשקולי אוליביירה (12) שחרר כדור עוצמתי מרגלו. השיוויון של המארחת הושג משער מרהיב של ז'וסיפ ברקלו (56), אך לא הצליחה לנצח והמשחק נגמר ב-1:1.


תוצאה נוספת
פרייבורג – קלן 2:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי