צפו בתקציר: לייפציג עדיין בפסגה אחרי 1:1 נגד באיירן מינכן

טימו ורנר
טימו ורנר | JOHN MACDOUGALL/AFP/Getty Images

לבנדובסקי העלה את האורחים ליתרון כבר אחרי שלוש דקות, אמיל פורסברג כבש בפנדל (45+3) והשאיר את קבוצתו בראש הטבלה למרות איבוד נקודות ראשון. דורטמונד, שניצחה מוקדם יותר, עלתה למקום השני על חשבון הבווארים

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)
משחקי היום (שבת) במחזור הרביעי בבונדסליגה הגיעו לסיומם עם קרב הענקיות בין רד בול לייפציג לבאיירן מינכן, שנפרדו בתיקו 1:1. המארחת הייתה הקבוצה היחידה שהחזיקה במאזן מושלם ערב המחזור, אך למרות איבוד הנקודות הראשון שלה העונה היא יכולה להתנחם בכך שנשארה במקום הראשון בטבלה, בעוד באיירן איבדה את המקום השני לבורוסיה דורטמונד שהביסה מוקדם יותר את באייר לברקוזן.


כבר אחרי שלוש דקות, תומאס מולר גבר על לוקאס קלוסטרמן במרכז המגרש והשאיר את רוברט לבנדובסקי לרוץ לבדו לאחד על אחד מול השוער, החלוץ הפולני שם את זה בפנים והעלה את הבווארים ליתרון מוקדם. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, לוקה הרננדס הכשיל את יוסוף פולסן ברחבה. אמיל פורסברג לקח את בעיטת העונשין וכבש את השוויון.


לבנדובסקי העלה את מאזנו לשבעה שערים העונה וממשיך להוביל את טבלת הכיבושים בגרמניה. קבוצתו של ניקו קובאץ' תקווה לחזור למסלול הניצחונות בשבת הבאה נגד פ.צ קלן, בעוד חניכיו של יוליאן נגלסמן ייצאו למשחק חוץ לא פשוט נגד ורדר ברמן, שם יקוו ליכולת טובה יותר של טימו ורנר, שנעצר היום לאחר שכבש בכל אחד משלושת המחזורים הראשונים.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי