נוייר: "משוכנע שנגיע רחוק – המטרה היא לפחות חצי הגמר"

מנואל נוייר
מנואל נוייר | Daniel Kopatsch / Stringer

שוער באיירן מינכן דיבר במסיבת העיתונאים לקראת הכוכב האדום בליגת האלופות: "אשתקד למדנו כמה מאכזב זה ללכת הביתה בשלב מוקדם". קובאץ': "להגריל את ליברפול זה חוסר מזל". וגם: העמדה בה קוטיניו רוצה לשחק

(גודל טקסט)
 באיירן מינכן תחל מחר (רביעי ב-22:00) את דרכה בשלב הבתים של ליגת האלופות במשחק בית נגד הכוכב האדום בלגרד והערב במסיבת העיתונאים המאמן ניקו קובאץ' לא חשש להצהיר: "אני משוכנע שנגיע רחוק יותר מאשר בעונה שעברה, אבל ראשית אנחנו רוצים לסיים בהצלחה את שלב הבתים".


על ההדחה אשתקד בשמינית הגמר: "זה היה חוסר מזל להגריל את ליברפול, שבסופו של דבר גם זכתה במפעל". על המשחק נגד הכוכב: "זו קבוצה שהוכיחה שהיא מסוגלת לעשות צרות ואנחנו נצטרך להגן היטב, כמו בכל משחק אחר. יחד עם זאת, אנחנו רוצים לשחק כדורגל טוב ולהציג את האיכויות הרבות שיש לנו".


על פליפה קוטיניו: "זה טוב עבורי ועבור המועדון שיש לנו שחקן כמוהו בסגל. הוא אוהב לשחק מאחורי החלוץ ואנחנו ננסה לסייע לו להיות בעמדה הזו ככל הניתן". על מצבו הבריאותי של המגן דויד אלאבה: "לצערי הוא ייעדר בין שבועיים לשלושה". 


לצידו של קובאץ' התייצב השוער הוותיק מנואל נוייר שאמר: "אני בטוח שנגיע לשלבים המאוחרים של הטורניר. בעונה שעברה למדנו כמה מאכזב יכול להיות ללכת הביתה בשלב מוקדם. אנחנו רוצים להגיע הפעם לפחות לחצי הגמר".


על כושרו: "אני חושב שהצגתי יכולת טובה מאז שחזרתי מהפציעה, אני מרגיש טוב מאוד ומוכן לקראת האתגר".


בטוח בעצמו ובקבוצה. מנואל נוייר (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי