הומלס: "יכול לדמיין את סאנצ'ו משחק בכל קבוצה בעולם"

ג'יידון סאנצ'ו
ג'יידון סאנצ'ו | Christian Kaspar-Bartke/Bongarts/Getty Images

הבלם הגרמני פרגן לכוכב הצעיר שמשגע את אירופה: "הוא כבר מהשחקנים הבכירים בעולם. מאמין שהוא יכול להשתפר עוד". האנגלי: "כרגע אני לא יכול לדבר על עתידי, מתעסק רק במשחקים הבאים בדורטמונד"

(גודל טקסט)

ביום שלישי האחרון בורוסיה דורטמונד פתחה את עונת ליגת האלופות שלה עם תיקו 0:0 בביתה נגד ברצלונה, משחק בו הצהובים-שחורים היו עדיפים על הספרדים אך הרבו להחמיץ בחלק האחרון של המגרש. כמו בעונה שעברה, ג'יידון סאנצ'ו בן ה-19 מהווה בורג מרכזי במכונה של המאמן לוסיאן פאברה, ונראה כי עתידו בגרמניה מעסיק גורמים רבים.

"אני יכול לדמיין אותו משחק בכל קבוצה בעולם" סיפר היום (חמישי) מאטס הומלס על חברו האנגלי, "למרות גילו הצעיר, סאנצ'ו הוא כבר מהשחקנים הבכירים בעולם. האחד על אחד שלו קטלני, שינויי הקצב שלו מעולים וכמות הבישולים שהוא מייצר מדהימה. הוא כלי נשק רציני על המגרש ואני מאמין שהוא גם יכול להשתפר".

במהלך הקיץ האחרון פורסמו ספקולציות רבות לגבי מעבר אפשרי של שחקן הכנף הצעיר למספר מועדונים גדולים באירופה, כשמנצ'סטר יונייטד הייתה המתעניינת העיקרית. "אני לא יכול לדבר כרגע על עתידי" אמר סאנצ'ו בראיון לרשת Viasport. "רק המשחקים הבאים מעסיקים אותי. אני רוצה לתת 100% עבור דורטמונד".

הומלס עם סאנצ'ו.
הומלס עם סאנצ'ו. "הוא יכול לשחק בכל קבוצה בעולם" (ODD ANDERSEN/AFP/Getty Images)

"זה מטורף שהכל קורה כל כך מהר, אבל אני משחק בקבוצה טובה, שגורמת לי להיות צנוע כמה שיותר". בעבר הודה השחקן כי הוא לא פוסל מעבר עתידי לפרמיירליג או לליגה הספרדית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי