גרמניה בטירוף: "אנחנו רואים את לבנדובסקי הטוב אי פעם"

רוברט לבנדובסקי חוגג
רוברט לבנדובסקי חוגג | Sebastian Widmann/Bongarts/Getty Images

החלוץ שכבש צמד הגיע לתשעה שערי ליגה בחמשת מחזורי הפתיחה והשווה שיא בן 50 שנה. הפולני אמר על הפנדל: "זה היה ספונטני, חשוב לנו שקוטיניו כבש את שער הבכורה וזכה לביטחון". קובאץ': "היה שבוע מוצלח"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)
באיירן מינכן הביסה אתמול (שבת) 0:4 את קלן בתצוגת כדורגל משכנעת והשתלטה לפחות זמנית על המקום הראשון בבונדסליגה. אבל מי שגדל את ההצגה הוא ללא ספק רוברט לבנדובסקי שכבש צמד, המשיך את פתיחת העונה הנפלאה שלו ובאקט חברי במיוחד ויתר על הפנדל לפיליפה קוטיניו כדי שיכתוב שער בכורה בבאיירן. בגרמניה לא נותרו אדישים.


החלוץ כבש תשעה שערי ליגה בחמישה מחזורים בלבד והיה השני שעשה זאת בהיסטוריה של הכדורגל הגרמני. למעלה מ-50 שנה עברו מאז פטר מאייר הבקיע לבורוסיה מנשנגלדבאך בעונת 1967/68. בחזרה ללבנדוסקי,  קרסטן יאנקר הגרמני הוא האחרון שכבש לזכות באיירן בכל חמשת מחזורי הפתיחה (עונת 2000/01). ב-250 המשחקים האחרונים שלו בקריירה הוא כבש 202 שערים. "גרמניה רואה את לבנדובסקי הטוב ביותר איי פעם!", נכתב ב"בילד", שם הוסיפו על כך שויתר על הפנדל – "ואת זה לא תראו בסטטיסטיקה". ב"קיקר נכתב: "קלן הייתה אמיצה אך זה לא עזר מול באיירן. לבנדובסקי לקח את המשחק על עצמו". 


לבנדובסקי אמר: "שיחקנו טוב מאוד, היינו צריכים לכבוש את השער השני כבר במחצית הראשונה. אנחנו עומדים בפני לוח זמנים צפוף, שלושה משחקים תוך שבוע, זה לא פשוט. אני שמח שכבשתי שוב". על כך שויתר על הפנדל לטובת קוטיניו: "זו הייתה פעולה ספונטנית. היה חשוב מאוד לקוטיניו וגם לנו שהוא יכבוש את השער הראשון שלו כאן, זה טוב לביטחון העצמי, אני שמח בשבילו שזה הצליח".




בגרמניה הציבו לחלוץ יעד חדש: לכבוש 40 שערי ליגה, שיא שלא נראה מאז ימי גרד מולר האגדי. החלוץ אמר: "זה מוקדם מדי לחשוב על זה. אני שמח שכבשתי שוב, אבל עברו רק חמישה מחזורים. כמובן שאנסה להבקיע בכל פעם אך חשוב שהקבוצה תנצח. אני יודע שלא תמיד זה יעבוד". עד היום, החלוץ כבש 30 שערי ליגה במשך שנתיים וזה השיא שלו.

המאמן ניקו קובאץ' סיכם: "עשינו ביצועים טובים מאוד היום, מה גם שהיו לנו רק 72 שעות לנוח מאז יום רביעי. קלן הייתה יריבה טובה, לא תמיד קל למצוא את הפיתרון הנכון. במחצית השנייה היינו טובים אפילו יותר. אני מרוצה משבוע בו כבשנו שבעה שערים". על דויד אלאבה: "הוא מתקדם בקצב טוב, מקווים שיהיה כשיר למשחק נגד טוטנהאם".


שחקני באיירן מינכן חוגגים. שבוע מוצלח (CHRISTOF STACHE/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי