מושלמת בחוץ: פרייבורג שלישית לאחר 1:2 על דיסלדורף

שחקני פרייבורג חוגגים
שחקני פרייבורג חוגגים | Lukas Schulze/Bongarts/Getty Images

הקבוצה של כריסטיאן שטרייך נמצדה ללייפציג עם מהפך בחוץ כאשר למרות שער של הנינגס (42), שמיד (45) השווה מהר ו-ואלדשמידט השלים את הקאמבק עם שער נהדר לקראת הסיום. הרטה ברלין הביסה 0:4 את קלן בקרב תחתית

קבוצות: פרייבורג
(גודל טקסט)

המחזור השישי בליגה הגרמנית ננעל היום (ראשון) עם שני משחקים. פרייבורג ניצחה 1:2 אצל דיסלדורף, ובקרב תחתית הרטה ברלין הביסה בחוץ 0:4 את קלן.

דיסלדורף – פרייבורג 2:1
אחרי פתיחה חלקה לליגה, פרייבורג ניצחה משחק אחד בשלושת המחזורים האחרונים ואיבדה גובה בצמרת. למזלה, היא התארחה אצל דיסלדורף החלשה שלא ניצחה מאז מחזור הפתיחה. המחצית הראשונה היתה שייכת למארחת, ששלטה והגיעה למצבים ובדקה ה-42 גם הצליחה לפרוץ את הגנת פרייבורג כשרואן הנינגס מתרומם לכדור קרן ונוגח פנימה את ה-0:1.

אלא שמשם דיסלדורף נעלמה, ופרייבורג השוותה עוד לפני סיום המחצית. הבלמים הרחיקו מצב מסוכן אבל לא הצליחו לעצור את ההתקפה, וכריסטיאן גונטר הכניס כדור לז'ונתן שמיד שכבש מול השער הריק. המחצית השנייה כבר היתה שייכת לאורחת, שעוד הספיקה להחמיץ פנדל בדקה ה-64 לפני שתשע דקות לסיום לוקה ואלדשמידט פרץ נהדר מצד ימין ושלח בעיטה שטוחה לפינה הרחוקה, קובע מהפך ונותן שלוש נקודות לכריסטיאן שטרייך וקבוצתו.

הניצחון העלה את פרייבורג למקום השלישי, עם אותו מספר נקודות כמו ללייפציג, שאלקה, מנשנגלדבאך ובאייר לברקוזן אבל עם יחס שערים נחות רק לזה של השוורים.

שחקני הרטה ברלין חוגגים. ניצחון שהעלה אותם מעל הקו האדום (Dean Mouhtaropoulos/Bongarts/Getty Images)
שחקני הרטה ברלין חוגגים. ניצחון שהעלה אותם מעל הקו האדום (Dean Mouhtaropoulos/Bongarts/Getty Images)

פ.צ. קלן – הרטה ברלין 0:4
בתור שתיים מהקבוצות המאכזבות של העונה, שתי הקבוצות היו זקוקות נואשות לנקודות. נראה שהקבוצה מהבירה היתה זקוקה יותר, כי היא היחידה שהופיעה. החגיגה שלה נפתחה בדקה ה-23, שזה גם המרחק ממנו בעט ג'באירו דילרוסון טיל לחיבורים. ארבע דקות לסיום המחצית הראשונה קלן גם נותרה ב-10 שחקנים, כשחורחה מרה זרק את ולדימיר דרידה וראה את הכרטיס האדום.

וכשמולה קבוצה עם שחקן אחד פחות, הרטה המשיכה לרקוד במחצית הראשונה. ודאד איבישביץ' כבש צמד תוך ארבע דקות (58, 62), פעמיים ממסירות רוחב מצד ימין, ובדקה ה-83 דדריק בויאטה נגח פנימה כדור קרן כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי