צפו: ניצחון שלישי רצוף להרטה, שהפכה ל-1:3 על דיסלדורף

שחקני הרטה ברלין חוגגים
שחקני הרטה ברלין חוגגים | picture alliance / Contributor

שערים נפלאים של איבישביץ' (32), דילרוסון (43) ודרידה (62) מחקו פנדל מפתיע של הנינגס (32) והקבוצה מברלין המשיכה במגמת העלייה. המפסידה ספגה בפעם ה-17 ברציפות בבונדסליגה. בצרפת: הפסד מפתיע למארסיי

קבוצות: הרטה ברלין
(גודל טקסט)

המחזור השביעי בבונדסליגה נפתח הערב (שישי) עם 1:3 ביתי של הרטה ברלין, ששלטה במחצית הראשונה מול פורטונה דיסלדורף ללא עוררין, השיגה את הנקודות בצדק והמשיכה את התקופה הנהדרת בה היא נמצאת.

הקבוצה מהבירה לא הפסיקה להחמיץ ונקלעה לפיגור מפתיע לאחר פנדל מוצלח של רואן הנינגס (32), אך ודאד איבישביץ' (37) וג'באירו דילרוסון (43) השלימו מהפך עוד לפני ההפסקה עם שערים נהדרים. השער הבא היה חתום על שמו של המחליף דודי לוקבאקיו שעלה מהספסל רק שתי קודם לכן ופריצה מסחררת שלו הסתיימה בבישול נהדר לוולדימיר דרידה (62) שכבש מקרוב בקלילות וקבע את תוצאת המשחק.

הרטה, שפתחה את העונה עם נקודה מ-12 אפשריות, רשמה ניצחון ליגה שלישי ברציפות וטיפסה זמנית למקום התשיעי בטבלה עם עשר נקודות. דיסלדורף, לעומת זאת, ספגה בפעם ה-17 ברציפות בבונדסליגה ורשמה הפסד חמישי בשישה מחזורים שהותיר אותה במקום ה-14 עם ארבע נקודות בלבד.


הוכיחו אופי. שחקני הרטה ברלין (Gettyimages)

הפתעה בצרפת
גם המחזור התשיעי בצרפת יצא לדרך עם משחק בודד, בו הפתיעה אמיין מהתחת עם 1:3 בבית על מארסיי, שרשמה הפסד שני העונה ואיבדה גובה. האייטם אליסמי (11), סרו גויראסי (40, פנדל) ווסטיבן מנדוזה (91) כבשו לזכות המארחת, המפסידה רק איזנה זמנית מרגליו של ולנטין רונייה (40).

חלוקת נקודות בספרד
גם בספרד נערך משחק בודד במסגרת המחזור השמיני, בו נפרדו ריאל בטיס ואייבר ב-1:1. פנדל של פביאן אוריאנה (33) סידר לאורחת יתרון והיא הייתה בטוחה שהיא בדרך לניצחון ליגה שלישי ברציפות, אך לורן מורון איזן (66) וסידר לירוקים לבנים נקודה יקרה בסיום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי