צפו: קלן סחטה 1:1 נגד שאלקה, תיקו מאכזב לדורטמונד

שחקני בורוסיה דורטמונד מאוכזבים
שחקני בורוסיה דורטמונד מאוכזבים | THOMAS KIENZLE/AFP via Getty Images

חניכיו של דויד ואגנר פספסו הזדמנות גדולה לעלות למקום הראשון בטבלה, בזכות שער מאוחר של יונאס הקטור. שער עצמי של אקאנג'י בתוספת הזמן קבע 2:2 נגד פרייבורג ותיקו שלישי ברציפות לצהובים

(גודל טקסט)
המחזור השביעי בבונדסליגה נמשך אחר הצהריים שבת. אחרי הניצחון אמש של הרטה ברלין על דיסלדורף 1:3, אירחה המוליכה באיירן מינכן את הופנהיים ונוצחה במפתיע 2:1 (ראה ידיעה נפרדת). השנייה בטבלה, לייפציג, התארחה אצל באייר לברקוזן ונפרדה ממנה ב-1:1. פרייבורג שהגיעה למשחק מהמקום השלישי, אירחה את דורטמונד שדורגה רק במקום השמיני, המשחק הסתיים ב-2:2 דרמטי כשדורטמונד כבשה שער עצמי על סף שריקת הסיום ועלתה למקום השביעי. פאדרבורן, האחרונה בטבלה עם נקודת ליגה בודדת, אירחה את מיינץ מהמקום ה-16 וספגה עוד הפסד – 2:1. שאלקה פספסה הזדמנתו לעלות למקום הראשון במשחק המאוחר, כאשר סיימה ב-1:1 נגד קלן. לשערי המחזור בגרמניה השבת – לחצו כאן


שאלקה – קלן 1:1 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
חניכיו של דויד ואגנר רצו מאוד לכבוש את צמרת הבונדסליגה, אך נכשלו ברגע האחרון. השחקנים בכחול פגשו היום את קלן המסובכת קשות בתחתית, בידיעה שלאחר התוצאות המוקדמות של המחזור, הם יכולים לעלות לפסגת הליגה אם ינצחו. המחצית הראשונה הייתה עצבנית מאוד באצטדיון ה"גלסנקירשן" הרועש של שאלקה והסתיימה ללא שערים. בחצי השני, מהלך אחד חיובי של שאלקה העניק את הרגע המיוחל, כאשר סאליף סאנה עלה גבוה לכדור גובה בדקה ה-72, ומצא את סואט סרדר פנוי בתיבת החמש, והאחרון הפציץ את הרשת של קלן, בדרך לשלוש נקודות חשובות מאוד, אך החגיגה הייתה מוקדמת מדי. בדקה ה-91 יונאס הקטור בן ה-29 מצא את הרשת של אלכסנדר נובל וקבע 1:1 דרמטי בסיום.




באייר לברקוזן – לייפציג 1:1
קרב הצמרת הגדול הסתיים בתיקו שבעקבותיו נותרה  לייפציג במקום השני בטבלה, המארחת במקום החמישי. קווין וולאנד העלה את לברקוזן ליתרון 0:1 בדקה ה-67, כריסטופר אנקוקו השווה בדקה ה-78.


פרייבורג – דורטמונד 2:2
תיקו שלישי רצוף לדורטמונד בליגה הגרמנית. בדקה ה-30, אקסל ויטסל שלח כדור אדיר מ-16 מטר לחיבורים והעלה את דורטמונד ל-0:1 מבישול של טורגן הזאר. לוקה וולדשמידט השווה בדקה ה-55, אך אשרף חכימי החזיר את היתרון לדורטמונד בדקה ה-67. דקה לסיום ההתמודדות כבשה האורחת שער עצמי מרגליו של מננואל אקאנג'י ופרייבורג חגגה עם 2:2 ביתי.



ויטסל חוגג שער ענק (Patrick Seeger/picture alliance via Getty Images)


פאדרבורן – מיינץ 2:1
המארחת ספגה עוד הפסד ביתי ונותרה שקועה עמוק במקום האחרון בטבלה עם נקודה אחת אחרי שבעה משחקים. לפאדרבורן: בן ז'לינסקי (14), למיינץ: רובין קוואיסון (8), דניאל ברוסינסקי (32, בפנדל).

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי