צפו: צמד לפסיינסיה, פרנקפורט הביסה 0:3 את באייר לברקוזן

גונסאלו פסיינסיה
גונסאלו פסיינסיה | Matthias Hangst/Bongarts/Getty Images

החלוץ הפורטוגלי הרשית פעמיים בדקות הפתיחה (4, 17), דוסט (81) חזר מפציעה והשלים ניצחון נוסף לנציגת הבונדסליגה בליגה האירופית. פטר בוס סופר שלושה משחקים ברציפות ללא ניצחון ומתדרדר למקום השמיני

(גודל טקסט)

פגרת הנבחרות מאחורינו, והליגות באירופה חוזרות לפעילות מלאה. בגרמניה נפתח הערב (שישי) המחזור השמיני עם משחק בין איינטכרט פרקפורט לבאייר לברקוזן, שתי קבוצות שנאבקות על מקום בשישייה הראשונה, שהסתיים בניצחון 0:3 לקבוצה הביתית.

פרנקפורט הראתה עליונות כבר מהפתיחה ותוך ארבע דקות עלתה ליתרון, כשדני דה קוסטה מכניס כדור גאוני שחתך את כל ההגנה בדרך לגונסאלו פסיינסיה, והחלוץ רץ לבד וכבש שער קל. פסיינסיה השלים צמד 13 דקות לאחר מכן, הפעם בפנדל, וסגר למעשה את המשחק עוד לפני שעברו 20 דקות. בדקה ה-30 איבדה פרנקפורט את המגן אלמאמי טראורה, שנפצע בצורה מדאיגה, והמאמן אדי הוטר נאלץ לבצע חילוף מוקדם.

המחצית השנייה היתה רגועה יותר, והמארחת הוסיפה לחזיק יותר בכדור אך לא הצליחה לתרגם זאת למצבים. רק בדקה ה-81 הגיע באס דוסט, שחזר מפציעה וכלל לא היה בטוח שישחק, וחדר לרחבה כשהוא מנצל בלבול בהגנה ובועט פנימה, קובע 0:3 מרשים.

(Matthias Hangst/Bongarts/Getty Images)
(Matthias Hangst/Bongarts/Getty Images)

ביום חמישי תארח פרנקפורט את סטנדרד ליאז' בליגה האירופית, ולאחר מכן יחכו לה שני מחזורים קשים בליגה נגד המוליכה בורוסיה דורטמונד והאלופה באיירן מינכן. גם ללברקוזן מצפה לוח משחקים קשה – היא תתארח אצל אתלטיקו מדריד במסגרת ליגת האלופות ביום שלישי, תארח את ורדר ברמן במחזור הבא ואז תפגוש את גלדבאך שבוע לאחר מכן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי