בגרמניה מזהירים את קובאץ': "גם דאבל לא מגן עלייך בבאיירן"

ניקו קובאץ'
ניקו קובאץ' | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

האלופה מגמגמת, ב"בילד" הזכירו שמגאת ו-ואן חאל פוטרו על אף ההצלחות שקצרו בהתחלה: "עליו להוכיח שהתוצאות מול הופנהיים ואאוגסבורג היו מעידות ולאו דווקא המשחק נגד טוטנהאם". זולה אופטימי: "מסוגל לחזור שוב"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)
דווקא לאחר הניצחון הענק בליגת האלופות, 2:7 על טוטנהאם בלונדון, הגיעו שני משחקים מאכזבים של באיירן מינכן. ביום שבת ספגה הקבוצה ברגע האחרון, סיימה רק בתיקו 2:2 אאוגסבורג ורשמה את פתיחת העונה הגרועה ביותר שלה מזה תשע שנים. בגרמניה ממשיכים לדון בעתידו של המאמן ניקו קובאץ'.


הקרואטי בן ה-48, שחקן עבר במועדון, הוא בהחלט דמות פופולארית, לוחם, והאיש שהוביל את באיירן לדאבל בעונה שעברה, אלא שזה לא מספיק. "התנאים תובעניים", נכתב ב"בילד". הזכירו את צירופו של פיליפה קוטיניו שהעמיק את הסגל, שבירת שיא ההעברות עם רכישתו של לוקאס הרננדז ב-80 מיליון יורו, וגם את הסכסוך עם תומאס מולר. מעבר לכך, גם עזיבתו הצפויה של אולי הנס וחזרתו האפשרית של אוליבר קאן לא תורם לשקט במועדון.

אמנם קובאץ' הוליך את באיירן לזכייה בדאבל אשתקד אך ב"בילד" הזכירו: "דאבל לא מגן על המאמנים בבאיירן", והזכירו את פליקס מגאת ולואי ואן חאל. הגרמני זכה עם באיירן בשני דאבלים רצופים ב-2004/05 ו-2005/06, אך לאחר שלא עמד בציפיות פוטר ב-31 ביוני 2007. ההולנדי, שביצע מהפכה גדולה במועדון, הוביל אותה לדאבל 2009/10 וכן לגמר ליגת האלופות, אך ב-2010/11 פוטר מהקבוצה עוד לפני סיום העונה. "על קובאץ' להוכיח במהירות שהתוצאות מול הופנהיים (הפסד 2:1) ואאוגסבורג היו מעידות, ולא דווקא ה-2:7 על טוטנהאם", סיכמו.


בינתיים, במועדון מנסים לשפר את מצב רוחו של הבלם הגרמני ניקלאס זולה שנפצע וצפוי להיעדר חצי שנה. לאון גורצקה כתב לו ברשתות החברתיות: "רק החזקים שבינינו מקבלים אתגרים כאלה, ואתה אחד מהם. כולם יודעים שתחזור בקרוב". השחקן עצמו כתב לאוהדים: "אני מסוגל לעשות את זה שוב", כשהוא מתייחס לפציעה הקשה ממנה סבל בדצמבר 2014. גם פרנק ריברי היה בין המנחמים.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי