צפו בתקציר: 1:2 לבאיירן על אוניון, רק 0:0 בין שאלקה לדורטמונד

רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי | Sebastian Widmann/Bongarts/Getty Images

פבארד (13) ולבנדובסקי (53) שכבש בתשעה המחזורים הראשונים החזירו את הבווארים למסלול הניצחונות, פולטר (86) נתן לעולה החדשה תקווה מאוחרת. ה"ריביירדרבי" נפתח באיחור בגלל אבוקות ואיכזב עם משחק נטול שערים

(גודל טקסט)
אחרי שמיינץ ניצחה את פ.צ. קלן בקרב התחתית, המחזור התשיעי בבונדסליגה נמשך היום (שבת) עם שישה משחקים. באחרון שבהם, אירחה באייר לברקוזן את ורדר ברמן ונפרדה ממנה ב-2:2, אבל קודם לכן באיירן מינכן ניצחה בקלות 1:2 את אוניון ברלין ובמשחק המרכזי, ה"רביירדרבי" בין שאלקה לדורטמונד נגמר ב-0:0 שקט על הדשא וסוער ביציעים. בקרב צמרת אחר, פרייבורג ניצחה 1:2 את לייפציג, 


באיירן מינכן – אוניון ברלין 1:2
בלי לשים לב, עבר חודש מאז הניצחון האחרון של באיירן בליגה. הבווארים אמנם הביסו מאז 2:7 את טוטנהאם בליגת האלופות, וגברו גם על אולימפיאקוס במפעל האירופי, אבל בבונדסליגה הם איבדו גובה במאבקי הצמרת. טוב שיש את העולה החדשה לקחת נגדה שלוש נקודות קלות.


המארחת שלטה כבר מההתחלה ויצאה להתקפות מסוכנות, ובדקה ה-13 אחת מהן הורחקה מהרחבה על ידי ההגנה הברלינאית והגיעה לבנג'מין פבארד, ששלח וולה לרשת. קוטיניו היה קרוב להוסיף אחד משלו בדקה ה-43 עם בעיטה יפה מקצה הרחבה, אבל השוער רפאל גיקייביץ' הגיע אליו. באיירן לא הרפתה ובמחצית השנייה הכפילה את התוצאה, כשרוברט לבנדובסקי מסיים פעולה נהדרת עם חדירה לרחבה ובעיטה פנימה.


פבארד חוגג. שער נהדר לצרפתי (GUENTER SCHIFFMANN/AFP via Getty Images)
פבארד חוגג. שער נהדר לצרפתי (GUENTER SCHIFFMANN/AFP via Getty Images)


אוניון קיבלה הזדמנות נהדרת לחזור למשחק עם פנדל בדקה ה-58, שאושר לאחר בדיקה ב-VAR, אבל סבסטיאן אנדרסון בעט ברשלנות לידיים של מנואל נוייר. ההזדמנות הבאה הגיעה רק בדקה ה-86, עם עוד פנדל לזכות האורחת – והפעם סבסטיאן פולטר הכניע את נוייר וצימק ל-1:2.


שאלקה – דורטמונד 0:0 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
המשחק החם בגרמניה התעכב, כצפוי, מספר דקות לאחר שאבוקות הושלכו מכיוון יציע אוהדי דורטמונד. גם האוהדים הביתיים לא טמנו ידם בצלחת והפגינו יצירתיות כשגנבו את אחת הכרזות של יריביהם והניפו אותה הפוך אצלם ביציע. לפחות הם לא תלו שלטים התומכים במבצעי פיגועים כפי שהיה בפעם הקודמת שהקבוצות נפגשו.


המשחק עצמו, לעומת זאת, לא היה לוהט כמו ביציעים. סאנצ'ו היה קרוב לכבוש כבר תוך שלוש דקות אבל סחט הצלה אדירה מאלכסנדר נובל, וחמש דקות לאחר מכן ראבי מנטונדו החמיץ מקרוב, אבל משם השחקנים לא הצליחו להתרומם. למזלנו, לא קיבלנו שום אירוע חרגי גם ביציעים, והמשחק נגמר במה שאפשר לכנות "הפסקת אש".


האבוקות ביציע של אוהדי דורטמונד. המשחק נגמר בלי אירועים חריגים (Alex Grimm/Bongarts/Getty Images)
האבוקות ביציע של אוהדי דורטמונד. המשחק נגמר בלי אירועים חריגים (Alex Grimm/Bongarts/Getty Images)


באייר לברקוזן – ורדר ברמן 2:2

לברקוזן הקרובה לחבורת הצמרת, אירחה את ברמן מהתחתית ונפרדה ממנה ב-2:2. עומאר טופרק העלה את המארחת ליתרון 0:1 כבר בדקה הרביעית כשכבש שער עצמי, מילוט ראשיקה השווה בדקה ה-40. דאבי קלאסן ההולנדי השלים מהפך כשקבע 1:2 לברמן בדקה ה-48, לוראס אלאריו הארגנטיני השווה בדקה ה-58.



תוצאות נוספות (לצפייה בכל השערים לחצו כאן)
פרייבורג – לייפציג 1:2


הרטה ברלין – הופניים 3:2


פאדרבורן – דיסלדורף 0:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי