צמד של יוליאן בראנדט סידר לדורטמונד 1:2 על מנשנגלדבאך

בורוסיה דורטמונד
בורוסיה דורטמונד | INA FASSBENDER/AFP via Getty Images

הקשר הגרמני כבש שני שערי בזק בדקות האחרונות (77, 80), השלים מהפך לאחר שער של תוראם (71) והלהיב את הזיגנאל אידונה פארק בדרך אל שמינית גמר הגביע הגרמני. במשחק נוסף לייפציג דרסה 1:6 את וולפסבורג

(גודל טקסט)

משחקי 32 האחרונות בגביע הגרמני נמשכו הערב (רביעי), כשבמוקד בורוסיה דורטמונד רשמה מהפך בזק וניצחה 1:2 את בורוסיה מנשנגלדבאך מצמד שערים של יוליאן בראנדט בדרך לשמינית הגמר. במשחק נוסף לייפציג הביסה 1:6 את וולפסבורג.

בורוסיה דורטמונד – בורוסיה מנשנגלדבאך 1:2
דורטמונד הגיעה למשחק לאחר תיקו 0:0 בדרבי מול שאלקה במחזור האחרון וניצחון בודד בארבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, 0:1 על אותה גלדבאך בליגה. כנראה שזו הקבוצה מולה הצהובים-שחורים אוהבים לשחק כי גם הערב הם ניצחו אותם בדרך אל השלב הבא. המחצית הראשונה הייתה בשליטה של המארחת, שפתחה עם ג'יידון סאנצ'ו וטורגן הזאר בחלק הקדמי, אך לא הצליחה למצוא את הרשת ו-45 הדקות הראשונות הסתיימו בתיקו 0:0.

גלאדבך בעיקר התגוננה ולא הצליחה להגיע למצבים בולטים, אך גם מנעה מלוסיאן פאברה וחניכיו לכבוש והצליחה לעקוץ בזיגנאל אידונה פארק בדקה ה-71. מרקוס תוראם עלה גבוה ונגח את שער היתרון אל הרשת של מרוויץ היץ. המארחת לא ויתרה על הגביע כל-כך מהר והשוותה את התוצאה שש דקות מאוחר יותר. בראנדט בעט כדור שטוח, שפגע בדניס זקאריה בלם האורחת ונכנס פנימה. בדקה ה-80 הקשר הגרמני קבע מהפך עם נגיחה מדויקת לאחר מבצע אישי נפלא של הזאר ושלח את קבוצתו לשלב הבא.  

יוליאן בראנדט. צמד של הקשר סידר לדורטמונד מקום ברבע הגמר (INA FASSBENDER/AFP via Getty Images)
יוליאן בראנדט. צמד של הקשר סידר לדורטמונד מקום ברבע הגמר (INA FASSBENDER/AFP via Getty Images)


תוצאות נוספות

וולפסבורג – לייפציג 6:1 (לתקציר לחצו כאן)


קייזרסלאוטרן – נינברג 2:3 בפנדלים (2:2 לאחר הארכה)

ורדר ברמן – היידנהיים 1:4

וורל – הולסטיין קייל 1:2 בפנדלים (1:1 לאחר הארכה)

סט פאולי – איינטרכט פרנקפורט 2:1

פורטונה דיסלסטרוף – איו 1:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי