צפו: הופנהיים הביסה 0:3 את פאדרבורן, שער אדיר לסקוב

שחקני הופנהיים חוגגים
שחקני הופנהיים חוגגים | picture alliance / Contributor

הדני ירה כדור חופשי לחיבורים (2), פאבל קדז'אבק (15) ויורגן לוקאדיה (26) הוסיפו וסידרו ניצחון ליגה רביעי ברציפות. המפסידה נותרה במקום האחרון עם ארבע נקודות והפסד שישי בשבעת המחזורים האחרונים

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)
המחזור ה-10 בבונדסליגה, אחת הליגות הצמודות באירופה, נפתח הערב (שישי) עם משחק בודד בו הופנהיים הביסה 0:3 את פאדרבורן החלשה. מחר ייערכו שישה מפגשים נוספים, כאשר במוקד תארח אוניון את הרטה לדרבי הראשון אי פעם של ברלין במסגרת הליגה הבכירה (19:30, ישיר בספורט2). עוד לפני כן בורוסיה דורטמונד תשחק מול וולפסבורג ובאיירן מינכן תצא לפרנקפורט (16:20, שידור משולב בספורט3).


הופנהיים הבהירה מי בעלת כבר מן הפתיחה וסגרה את הסיפור תוך פחות מחצי שעה. כעבור שתי דקות היא עלתה ליתרון מבעיטה חופשית אדירה של רוברט סקוב הדני, שהבקיע את שער הבכורה שלו בבונדסליגה. פאבל קדז'אבק הצ'כי הכפיל (15) ויורגן לוקאדיה קבע את תוצאת המשחק (25) עם השני שלו העונה.


אחרי שהשיגה שלוש נקודות רק פעם אחת בחמשת מחזורי הפתיחה, הופנהיים רשמה ניצחון ליגה רביעי ברציפות וטיפסה זמנית למקום החמישי בטבלה עם 17 נקודות. פאדרבורן, מנגד, נותרה במקום האחרון בטבלה עם ארבע נקודות בלבד ונוצחה בפעם השישית בשבעת המחזורים האחרונים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי