ניקו קובאץ' פוטר מבאיירן מינכן: "מאחל בהצלחה לקבוצה"

ניקו קובאץ'
ניקו קובאץ' | Alex Grimm/Bongarts/Getty Images

לאחר התבוסה 5:1 על ידי איינטרכט פרנקפורט, האלופה הגרמנית החליטה להיפרד מהקרואטי באופן מידי. המאמן אמר לאחר עזיבתו: "אני חושב שזו ההחלטה הנכונה עבור המועדון כרגע"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)
רעידת אדמה בגרמניה: באיירן מינכן הודיעה הערב (ראשון) את סיים דרכו של ניקו קובאץ' לאחר התבוסה 5:1 אמש של האלופה הגרמנית על ידי איינטרכט פרנקפורט, למה שהיה ההפסד הגדול ביותר של הבווארים מאז 2009.


למעשה מדובר בפתיחת העונה החלשה ביותר של באיירן מינכן מאז עונת 2010/11, אז זכתה בורוסיה דורטמונד בתואר האליפות ובהנהלה של האלופה בשבע השנים האחרונות בחרו למנוע את כדור השלג עם זעזוע על הקווים.


היו"ר קרל היינץ רומיניגה אמר באתר הרשמי: "הביצועים של הקבוצה בשבועות האחרונות הראו שיש צורך בפעולה. אולי הנס, חסן סליהמיצ'יץ' ואני מנהלים שיחות פתוחות עם ניקו על בסיס קבוע וסיכמנו ביחד על סיום דרכו. אני רוצה להודות על ניקו קובאץ' על עבודתו, במיוחד על הדאבל בעונה החולפת".


קובאץ' נפרד מקבוצתו ואמר: "אני חושב שזו ההחלטה הנכונה עבור המועדון כרגע. התוצאות וגם הדרך בה הקבוצה שיחקה גרמה להחלטה הזאת, אחי רוברט ואני מודים לבאיירן מינכן על התקופה. אני מאחל למועדון ולקבוצה כל טוב".









מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי