צפו: לייפציג במקום השני, 3:3 משוגע בין שאלקה ודיסלדורף

שחקני לייפציג חוגגים
שחקני לייפציג חוגגים | ODD ANDERSEN/AFP via Getty Images

הקבוצה של נגלסמן המשיכה את המונטום מהשמינייה על מיינץ כשמחקה פיגור בדרך ל-2:4 על הרטה . ורנר הבקיע צמד. הקבוצה מחבל הרוהר שמטה שלוש פעמים יתרון מול הנינגס שכבש שלושער. 2:3 לאוניון ברלין במיינץ

(גודל טקסט)
המחזור ה-11 בבונדסליגה מביא איתו את ה"קלאסיקר", משחק העונה הגדול בין באיירן מינכן לבורוסיה דורטמונד (19:20, שידור ישיר בספורט3), אך עוד קודם לכן הסתיימו ארבעה משחקים. לייפציג העפילה למקום השני לאחר ניצחון חוץ מוחץ 2:4 על הרטה ברלין עם צמד של טימו ורנר. שאלקה פספסה בגדול כששמטה שלוש פעמים יתרון מול פורטונה דיסלדורף בדרך ל-3:3 משוגע. אאוגסבורג השיגה 0:1 בקרב התחתית נגד פאדרבורן ובמשחק נוסף אוניון ברלין גברה 2:3 את מיינץ



הרטה ברלין – לייפציג 4:2
שבוע לאחר השמינייה המטורף נגד מיינץ, בקבוצה חששו מאופוריה ושאננות, אך החניכים של יוליאן נגלסמן עמדו במשימה עם ניצחון חוץ על אף שנקלעה לפיגור. מקסימיליאן מיטלשטדט כבש שער נפלא לזכות הרטה בבעיטה אדירה מרחוק (32), אך היתרון החזיק מעמד רק שש דקות. טימו ורנר איזן מהנקודה הלבנה בשערו העשירי העונה.


מרסל סביצר המשיך את הכושר המצוין שלו (ארבעה משחקים ברציפות בהם הוא כובש) כשקבע מהפך עוד במחצית הראשונה רגע לפני השריקה (45+1) לאחר עקב של יוסוף פאולסן ועזרה משחקן ההגנה בו פגע הכדור בדרך לשער. המחליף קווין קמפל אמר את המילה האחרונה עם שער בדקה ה-88 לאחר שחתך יפה מאגף שמאל למרכז ובעט לרשת. עד לסיום היו שערים נוספים. ורנר השלים צמד (90+1) וכעבור דקה דויד סלקה צימק שוב למארחת (90+2).



שחקני לייפציג חוגגים. רביעייה אחרי השמינייה (ODD ANDERSEN/AFP via Getty Images)


שאלקה – פורטונה דילסדורף 3:3

הקבוצה הביתית הובילה שלוש פעמים אך גם זה לא הספיק לניצחון, באחד מהמשחקים המשוגעים ביותר בבונדסליגה העונה. דניאל קליגיורי כבש שער יפה בבעיטה שטוחה נהדרת  בדקה ה-32 והקהל היה משוכנע ששאלקה תספק הצגה, אלא שהאורחת הערימה קשיים והשוותה בדקה ה-62 כשזכתה לפנדל לאחר נגיעת יד ברחבה. רואן הנינגס כבש בקלות. 


הבלם הצעיר אוזן קאבק התרומם נהדר לכדור קרן והעלה את שאלקה שוב ליתרון בדקה ה-67, אלא שהנינגס השווה בדקה ה-74 בתום התקפה מתפרצת נהדרת לאחר שקיבל מסירה מאריק טומי. סורט סראדר כבש בדקה ה-79 לשאלקה, אך המילה האחרונה הייתה של החלוץ הנינגס שהשלים ערב ענק עם שער שלישי כשהקפיץ מעל השוער וקבע 3:3 בסטייל.



מיינץ – אוניון ברלין 3:2

הצגה גדולה של האורחת. עד הדקה ה-30 לוח התוצאות הראה 0:0, כשהמארחת, שחטפה שמינייה במחזור הקודם, הצליחה להחזיק מעמד, אבל אז אז החלה ההצגה של כריסטיפור טרימל. המגן בן ה-32 סיפק שלושה בישולים בערב יוצא דופן. 



שחקני שאלקה חוגגים עוד יתרון שלא הספיק ( Christof Koepsel/Bongarts/Getty Images)


החלוץ מרקוס אינגבארטסן כבש את הראשון מתוך הרחבה לאחר הרמה נפלאה שסיפק טרימל מצד ימין. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה כבש סבסטיאן אנדרסון בנגיחה מעולה לאחר כדור קרן, ושש דקות מפתיחת המחצית השנייה השלים צמד, בשער שהיה כמעט העתק של קודמו. מיינץ התעוררה אך זה היה מאוחר מדי. קארים אוניסיוו כבש שער ניחומים מאוחר למארחת בדקה ה-81 כשבדקה ה-92 הגיע שער נוסף של דניאל ברוסינקי.


תוצאות נוספות:
פאדרבורן – אאוגסבורג 1:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי