באיירן הודיעה: חסן סליהמיצ'יץ' יקודם לתפקיד ניהולי בכיר

חסן סליהמיצ'יץ'
חסן סליהמיצ'יץ' | צילום: באיירן מינכן, רשמי

המנהל הספורטיבי של באיירן מינכן בשנתיים האחרונות יקודם בצל השינויים שעוברים על מועדון הפאר הגרמני: "עשה עבודה נהדרת". וגם: מי החבורות החדשות שנוצרו במתחם האימונים מאז עזיבתו של ניקו קובאץ'?

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

לבאיירן מינכן עדיין אין מאמן קבוע, ולא ברור האם האנזי פליק יישאר, אבל שינויים בצוות המקצועי הם בלתי נמנעים, כך נראה. בהודעה רשמית שפרסם המועדון היום (שני) נאמר כי בישיבה שנערכה על ידי הדירקטוריון נקבע כי המנהל הספורטיבי של באיירן, חסן סליהמיצ'יץ', יקדם לתפקיד בהנהלה החל מיולי הקרוב, בסיום העונה הנוכחית

"סליהמיצ'יץ' משמש כמנהל הספורטיבי שלנו מאז קיץ 2017 ועשה עבודה נהדרת בתקופה הזו", נאמר בהודעה, "זה נוגע לא רק לצד המקצועי בו הוא היה אחראי לחלק גדול מההצלחה של המועדון בשנים האחרונות, אלא גם בשטח הצעירים והכישרונות הצעירים שהגיעו לבאיירן בכל התקופה".

במקביל, "בילד" הגרמני פרסם כתבה בו הוא בדק את יחסי הכוחות החדשים בקבוצה, שרק בשבת האחרונה הביסה 0:4 את דורטמונד בקלאסיקר. לטענת העיתון, מאז פוטר ניקו קובאץ' מאימון הקבוצה נוצרו "קליקות" שונות ויחסי חברות שונים, כמו הצמד מנואל נוייר וטיאגו אלקנטרה שגם נשותיהן נעשו קרובות.

נוייר ואלקטנרה. גם הנשים נעשו חברות (Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images)
נוייר ואלקטנרה. גם הנשים נעשו חברות (Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images)

"בילד" חילק את הקבוצה לשלוש חבורות: ה"צעירים חסרי מנוח" שכוללת את ג'ושוע קימיך, סרג' גנאברי, לאון גורצקה וניקלאס זולה, שהתחברו דרך הנבחרות הצעירות בגרמניה; "הקשר הצרפתי" שכוללת את קינגסלי קומאן, לוקאס הרננדס, קורנטין טוליסו ומיקאל קוויזאנס, שהתחברו דרך השפה והיו קורבים גם לפרנק ריברי שעזב בקיץ; ו"החוליה הדרום אירופית" שכולל את אלקנטרה, חאבי מרטינס ופיליפה קוטיניו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי