צפו בתקציר: דורטמונד ניצחה 1:2 את הרטה ברלין בבכורה של קלינסמן

יורגן קלינסמן
יורגן קלינסמן | ODD ANDERSEN/AFP via Getty Images

הברלינאים ספגו הפסד ביתי בידי סאנצ'ו (13) והזאר (15) עם מאמן חדש על הקווים וירדו למקום ה-16, לייפציג עלתה באופן זמני לפסגת הטבלה אחרי 2:3 על פאדרבורן. הופנהיים ודיסלדורף נפרדו בתיקו 1:1

(גודל טקסט)

המחזור ה-13 בבונדסליגה נמשך אחר הצהריים (שבת). לייפציג זינקה לפסגת הטבלה אחרי ניצחון חוץ 2:3 על פאדרבורן. הרטה ברלין עם מאמנה החדש יורגן קלינסמן, אירחה את דורטמונד ונוצחה 2:1. הרטה שקועה במקום ה-16 בטבלה עם 11 נקודות מ-39 אפשריות. קלן ואאוגסבורג נפרדו ב-1:1, כך גם הופנהיים ודיסלדורף. מאוחר יותר תארח באיירן מינכן את באייר לברקוזן.

פאדרבורן – לייפציג 3:2
לייפציג פתחה את המשחק בסערה ועלתה ל-0:2 מהיר משערים של פטריק שיק בדקה השלישית ומרסל סאביצר בדקה הרביעית. טימו ורנר קבע 0:3 בדקה ה-26 וזאת הייתה גם תוצאת המחצית. סטרלי ממבה (62) וקלאוס גיאסולה (73) כבשו שני שערים מצמקים למארחת.

הרטה ברלין – דורטמונד 2:1
זה היה משחק הבכורה של יורגן קלינסמן כמאמן הרטה ברלין והוא ספג הפסד בכורה ביתי. ג'יידון סאנצ'ו (13) ותורגן הזאר (15) כבשו שני שערי יתרון מהירים לזכות האורחת, ולאדימיר דרידה צימק בדקה ה-34 עם שער להרטה. מאטס הומלס מדורטמונד ספג כרטיס צהוב שני והורחק בדקה ה-45.


לייפציג. עלו באופן זמני לפסגת הטבלה (Thomas F. Starke/Bongarts/Getty Images)

הופנהיים – דיסלדורף 1:1
אנדריי קראמריץ' הקרואטי העלה את הופנהיים ליתרון 0:1 כבר בדקה השישית.דיסלדורף השוותה משער דרמטי של רובן הנינגס בדקה ה-88.

פ.צ. קלן – אאוגסבורג 1:1
אנדרה האן החמיץ כדור עונשין לזכות אאוגסבורג בדקה השמינית, חברו פלוריאן נידרלייכנר העלה את האורחת ל-0:1 בדקה ה-43, ג'ון קורדובה השווה בדקה ה-86. שתי הקבוצות סיימו את המשחק בעשרה שחקנים אחרי שרפאל צ'יקוס מקלן (39) והאן מאאוגסבורג (44) ספגו כל אחד כרטיס צהוב שני והורחקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי