צפו: הפסד ראשון לבאיירן תחת פליק, 2:1 ללברקוזן

רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי | CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images

הבווארים שטרן ספגו עד היום עם המאמן החדש, נכנעו לצמד גדול של לאון ביילי כשמנגד לבנדובסקי לא הפסיק להחמיץ. מולר השווה זמנית. ניצחון יוקרתי במיוחד לפטר בוס על אף הרחקתו של ג'ונתן טאה

(גודל טקסט)
מאז מינויו של האנזי פליק באיירן מינכן נראית טוב ולא מפסיקה לנצח. הדאבליסטית רשמה ארבעה ניצחונות על האפס במהלכם כבשה לא פחות מ-16 שערים. הערב (שבת) הם קיוו להמשיך בתנופה נגד באייר לברקוזן שניצחה את באיירן במשחק חוץ פעם אחת ב-29 המפגשים האחרונים, אלא שההגנה הייתה הרחק משיאה וכל מתפרצת של האורחת הייתה סופר-מסוכנת. באיירן החמיצה הזדמנות להיצמד למוליכה לייפציג כשרשמה הפסד ליגה שני העונה בביתה. ואם כבר החמצות, זה ערב אותו ירצה רוברט לבנדובסקי לשכוח. אחרי הרביעייה הנפלאה באמצע השבוע, החלוץ פשוט בזבז עוד ועוד מצבים מול השער.


תומאס מולר, סרג' גנאברי וג'ושוע קימיך פתחו בהרכב באיירן כאשר ההפתעה הייתה שיבוצו של איבן פרישיץ'. אולם, לברקוזן של פטרס בוס, שהגיעה למשחק ממרכז הטבלה (ולאחר ניצחון באמצע השבוע בליגת האלופות), לא התכוונה לשמש כתפאורה. בדקה העשירית ליאון ביילי קיבל מסירת עומק ולא התקשה מול מנואל נוייר, 0:1.
בדקה ה-34 המארחת השוותה כשתומאס מולר כבש בבעיטה שטוחה, 1:1. 


אלא שהשוויון החזיק מעמד רק שתי דקות. לברקוזן טסה למתפרצת. ושיתוף הפעולה מהשער הראשון עשה זאת שוב: לאון ביילי השלים צמד בבעיטה נהדרת אחרי דאבל פס מוצלח עם קווין וולד. לביליי היה שער אחד בבונדסליגה עד הערב, מי היה מאמין. מי שכבש הרבה שערים עד היום הוא רוברט לבנדובסקי, שחגג רביעייה באמצע השבוע. הפולני היה חייב להשוות בדקה ה-41 אך החמיץ ברשלנות באחד על אחד מול השוער. האלופה החמיצה עוד מצב גדול לפני הירידה להפס'ה – גנאברי רצה לפרגן לפרישיץ' אבל הבלם סוון בנדר ביצע גליץ' ענק.



שחקני באייר לברקוזן חוגגים (Sebastian Widmann/Bongarts/Getty Images)


באיירן התקשתה מאוד בפתיחת המחצית השנייה והאורחת הייתה קרובה-קרובה לעלות ליתרון מבטיח. נדים אמירי הגיע למצב מסוכן בדקה ה-51 אך בעט חלש למרכז השער מתוך הרחבה ולא הצליח להכניע את מנואל נוייר. לבנדובסקי, מצד שני, המשיך להחמיץ.


לאט לאט הבווארים הגבירו את הלחץ ופרישיץ' החמיץ אחרי הרמה גדולה של מולר.  לוקאס הרדצקי המשיך לתת הצגה בין הקורות והדף בעיטות אדירות של לבנדובסקי (60) ומולר שהגיע לריבאונד. פליק איבד את הסבלנות וביצע חילוף כפול: פיליפה קוטיניו וקינגסלי קומאן החליפו את תומאס מולר ואיבן פרישיץ'. חוסר המזל המשיך לאמלל את באיירן כאשר לאון גורצקה נגח לקורה בדקה ה-77. תשע דקות לסיום המשימה עבור לברקוזן הפכה קשה יותר כאשר הבלם ג'ונתן טאה הורחק וקיבל כרטיס אדום. כשהכשיל את פיליפה קוטיניו מחוץ לרחבה. בתוספת הזמן לברקוזן שוב ניצלה בעור שיניה עם עוד כדור שפגש את המשקוף.


האנזי פליק (Sebastian Widmann/Bongarts/Getty Images)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי